Hoi iedereen,
Ik ben momenteel bezig om een website (*knip, link niet relevant*) een upgrade te geven.
Ik zal dit allemaal even kort uitleggen.
Ikzelf ben de beheerder van de site + gebruiker. Deze website is een site waar de 4 gebruikers hun foto's kunnen uploaden om deze dan te laten zien in hun post. Die kennen eigenlijk niets van pc's / uploaden / ... (ikzelf wel)
Momenteel gebruik ik GRAND FIAGallery voor wordpress om de foto's per gallery (sessie) te laten zien. Helaas is deze plugin Flash based (indien er geen flash gevonden kan worden wordt er jquery gebruikt).
Jammer want ik zoek een plugin zonder flash.
Mijn onderzoek:
Ik heb al zitten zoeken naar plugins die goed werken én met grote galleries kunnen omgaan.
Maar meestal mankeert er een functie aan die de gebruikers graag willen.
Mijn beste gezochte galleries zijn:
- NextGen gallery
- DM Albums
Die twee werken eigenlijk het beste.
Alleen heeft NextGen gallery geen fullscreen mode (enkel full-tab-screen) en DM Albums mist dit ook.
Daarom vraag ik of jullie misschien betere plugins weten.
De 'vereisten' van de gebruikers zijn:
- Afbeeldingen (thumbs) laten zien
- Slideshow
- Mogelijkheid tot fullscreen mode (denk aan facebook)
- Makkelijkbeheerbaar (per gallery. Dit is omdat ik vb. 40 foto's heb in gallery TEST en 30 foto's in gallery TEST5, NextGen en GRAND FIA hebben hier een goed management voor)
En mijn vereiste is geen flash.
Er zijn wel veel plugins te vinden maar de meeste hebben geen slideshow of fullscreen.
Hopelijk weten jullie nog enkele plugins.
Alvast bedankt voor jullie hulp
Groeten
Jordy
Ik ben momenteel bezig om een website (*knip, link niet relevant*) een upgrade te geven.
Ik zal dit allemaal even kort uitleggen.
Ikzelf ben de beheerder van de site + gebruiker. Deze website is een site waar de 4 gebruikers hun foto's kunnen uploaden om deze dan te laten zien in hun post. Die kennen eigenlijk niets van pc's / uploaden / ... (ikzelf wel)
Momenteel gebruik ik GRAND FIAGallery voor wordpress om de foto's per gallery (sessie) te laten zien. Helaas is deze plugin Flash based (indien er geen flash gevonden kan worden wordt er jquery gebruikt).
Jammer want ik zoek een plugin zonder flash.
Mijn onderzoek:
Ik heb al zitten zoeken naar plugins die goed werken én met grote galleries kunnen omgaan.
Maar meestal mankeert er een functie aan die de gebruikers graag willen.
Mijn beste gezochte galleries zijn:
- NextGen gallery
- DM Albums
Die twee werken eigenlijk het beste.
Alleen heeft NextGen gallery geen fullscreen mode (enkel full-tab-screen) en DM Albums mist dit ook.
Daarom vraag ik of jullie misschien betere plugins weten.
De 'vereisten' van de gebruikers zijn:
- Afbeeldingen (thumbs) laten zien
- Slideshow
- Mogelijkheid tot fullscreen mode (denk aan facebook)
- Makkelijkbeheerbaar (per gallery. Dit is omdat ik vb. 40 foto's heb in gallery TEST en 30 foto's in gallery TEST5, NextGen en GRAND FIA hebben hier een goed management voor)
En mijn vereiste is geen flash.
Er zijn wel veel plugins te vinden maar de meeste hebben geen slideshow of fullscreen.
Hopelijk weten jullie nog enkele plugins.
Alvast bedankt voor jullie hulp
Groeten
Jordy
[ Voor 1% gewijzigd door NMe op 29-06-2012 18:43 ]