Behuizing (max. €85)

Pagina: 1
Acties:

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 04-03 01:10

Koenvh

Hier tekenen: ______

Topicstarter
Hallo

Ik heb een vraagje, ik ben namelijk op zoek naar een behuizing.
Al mijn onderdelen ga ik bij MyCom bestellen en daar laten assembleren, dus zorg dat die behuizing ook bij MyCom te koop is (En niet: Levertijd onbekend..)

Ik dacht al aan de Centurion 690 II Advanced, alleen die is €83 en ik ben er niet echt fan van. Maximaal 85€

De computer zelf:
Corsair Voeding CX 600WATT V2
Corsair Geheugen Vengeance DDR3,1600-8GB KIT
Seagate Harde Schijf Barracuda 2TB - 3.5inch
Sony DVD Brander Optiarc DVR DL 24X,SATA
Sapphire Videokaart Radeon HD7850 OverClocked,2GB
Asus Moederbord P8Z77-V LE,s1155
Intel Processor Core i5-3570K, s1155

-Liever geen LED verlichting
-Gewoon een professionele behuizing, met een beetje stijl (Geen Antec One)
-Minimaal 3 plaatsen voor fans (Elke fan kost 10 euro, dat hoort in die 85€)
-Onderdelen moeten erin passen (Gôh..)

Kom AUB niet aan met behuizingen die niet bij MyCom te krijgen zijn, of met "Deze componenten kan je ook bij blablabla krijgen en dan kan je die-en-die behuizing nemen.", dat is namelijk niet wat ik vraag ;)

Koenvh

🠕 This side up

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:43
http://www.mycom.nl/Produ...ster-Silencio-550/1178771

Heeft al 2 fans, kan je nog 1 bijplaatsen en is tevens een stille behuizing. 4-10 dagen levertijd.

• dimako_
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-03 14:43

dimako_

Vogel

Als je al zo goed weet wat je NIET wilt, je weet ook bij welke winkel je het wel wilt. Waarom wil je dan nog advies van mede-tweakers? Dan kan de keus toch niet zo moeilijk zijn?

• Koenvh

Koenvh

Topicstarter
dimako_ schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 15:37:
Als je al zo goed weet wat je NIET wilt, je weet ook bij welke winkel je het wel wilt. Waarom wil je dan nog advies van mede-tweakers? Dan kan de keus toch niet zo moeilijk zijn?
Kwaliteit kan ik niet zien op internet, ze zullen echt niet zeggen: Deze behuizing is van hele slechte kwaliteit en gaat niet lang mee...

Ik ga eens kijken naar de Silencio

🠕 This side up

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:43
Trouwens, Mycom heeft alleen de merken:

Antec
Aopen
Cooler Master
Corsair

Dus heel veel keuze heb je niet. Overigens zou ik niet weten wat er mis is met de CM690 II.

Eventueel ook nog:

pricewatch: Corsair Carbide 300R
Zelfde verhaal ook nog een fan bijplaatsen. Kijk inderdaad ook even de reviews.

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:46

H.Boss

Hugo Boss

Een behuizing gaat zolang mee jij wilt. Tenzij je ermee gaat gooien.

Maar die silencio is een mooie.

Eventueel kan je zelfs met een Antec Three Hundred Two af.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

• Stef42
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-03 09:24
De Silencio 550 staat hier onder m'n bureau, ik ben er best tevreden mee. Waar je op moet letten is de warmteontwikkeling met deze kast. Met de kast dicht + 2 fans aan de voorkant kwam de videokaart (GTX570 DCII) aardig dicht bij 90C. Zijpaneel af maakte al 30C verschil. Met die dempende matten en afgewerkte ventilatieroosters zal er weinig airflow door deze kast gaan.

De Corsair Carbide 300 is ook een goede kast, welke geen dempende matten heeft waardoor je airflow wat beter is.

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-02 13:47

Fid3lity

Spectre X

Is toch niet zo moeilijk? Kijk in de PW, stel een prijslimiet in en eventueel nog een paar extra filters. Sorteer daarna eerst eens op beoordeling en daarna kijk je naar wat jou daarvan wel wat lijkt.

En ik zal het maar gewoon zeggen, ook al wil je het niet horen. Je beperkt jezelf wel in keuze als je alles per se van mycom moet hebben (waarom eigenlijk die winkel specifiek?). Als je niet zelf wilt assembleren zijn er ook nog genoeg Tweakerts die dat eventueel wel voor je willen doen, je blijft garantie houden op alle onderdelen..

[ Voor 45% gewijzigd door Fid3lity op 29-06-2012 15:47 ]

• Koenvh

Koenvh

Topicstarter
De Silencio 550 lijkt me wel wat, alleen omdat de airflow niet geweldig is zo te horen, doe ik er dan beter aan om 2×120mm fan te laten installeren, of 1×140mm? Of gewoon 1×120mm?

🠕 This side up

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Ik heb zelf in mijn Antec Three Hundred 2 x 120mm voor en 1 x 120mm achter. Alledrie draaien op 900-1000rpm. Prima airflow.

Alleen zoals Stef42 zegt, die silencio is gebouwd voor stilte en is dus goed geisoleerd van binnen en dat gaat ten koste van de airflow.

• Koenvh

Koenvh

Topicstarter
MrJoker1985 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 15:55:
Ik heb zelf in mijn Antec Three Hundred 2 x 120mm voor en 1 x 120mm achter. Alledrie draaien op 900-1000rpm. Prima airflow.

Alleen zoals Stef42 zegt, die silencio is gebouwd voor stilte en is dus goed geisoleerd van binnen en dat gaat ten koste van de airflow.
Hmm, dat is ook een goede... Ik moet er dan nog een fan bijkopen, maar wel een mooie behuizing... Ik denk toch dat ik voor de Silencio kies (Dan maar 2×120mm fan erbij...), maar als die niet beschikbaar is, neem ik die zeker!

Ik ben toch erg dankbaar voor jullie input, anders was ik o.a. nooit op de Antec Three Hundred gekomen..
Morgen weet ik of de Silencio beschikbaar is,

[ Voor 3% gewijzigd door Koenvh op 29-06-2012 16:04 ]

🠕 This side up

• H.Boss

H.Boss

Hugo Boss

Koenvh.nl schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 16:03:
[...]

Hmm, dat is ook een goede... Ik moet er dan nog een fan bijkopen, maar wel een mooie behuizing... Ik denk toch dat ik voor de Silencio kies (Dan maar 2×120mm fan erbij...), maar als die niet beschikbaar is, neem ik die zeker!

Ik ben toch erg dankbaar voor jullie input, anders was ik o.a. nooit op de Antec Three Hundred gekomen..
Morgen weet ik of de Silencio beschikbaar is,
Geen dank.

Alleen is het wel zo dat er maar 1 x 120mm en 1 x 140mm fan meegeleverd worden met de Antec Three Hundred. Ik heb zelf die 140mm boven weggehaald, omdat het onnodig is(vind ik dan). Heb nu 3 x 120mm van noiseblocker. Zijn aanraders.

• Koenvh

Koenvh

Topicstarter
MrJoker1985 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 16:14:
[...]

Geen dank.

Alleen is het wel zo dat er maar 1 x 120mm en 1 x 140mm fan meegeleverd worden met de Antec Three Hundred. Ik heb zelf die 140mm boven weggehaald, omdat het onnodig is(vind ik dan). Heb nu 3 x 120mm van noiseblocker. Zijn aanraders.
Oké, ik ga dan waarschijnlijk voor Zalman koelers (pricewatch: Zalman ZM-F3 , 120mm), omdat ze die bij MyCom verkopen..

Als die Silencio niet meer te krijgen is, neem ik deze + 1×120mm... 140mm laat ik gewoon zitten, tenzij hij op m'n zenuwen gaat werken... Bij die Silencio neem ik dan ook gewoon 1×120mm (of toch 2×120mm, ik weet niet wat het beste is... Tips?) extra...

🠕 This side up

• Stef42
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-03 09:24
Bij de Silencio 550 worden standaard 2 x 120MM fans meegeleverd. Zijn redelijk stille fans. De levertijd van de Silencio 550 zal waarschijnlijk een probleem worden. Ik werk zelf bij MyCom, ongeveer 9 maanden geleden (zo rond september, oktober) kregen we lange tijd geen levering van Cooler Master. Daarna is het wel beter geworden, maar ik betwijfel of er binnen tien werkdagen nieuwe voorraad gaat binnenkomen. Ik zou even het hoofdkantoor bellen om te vragen over de levertijd van dit product.

• Koenvh

Koenvh

Topicstarter
Stef42 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 16:39:
Bij de Silencio 550 worden standaard 2 x 120MM fans meegeleverd. Zijn redelijk stille fans. De levertijd van de Silencio 550 zal waarschijnlijk een probleem worden. Ik werk zelf bij MyCom, ongeveer 9 maanden geleden (zo rond september, oktober) kregen we lange tijd geen levering van Cooler Master. Daarna is het wel beter geworden, maar ik betwijfel of er binnen tien werkdagen nieuwe voorraad gaat binnenkomen. Ik zou even het hoofdkantoor bellen om te vragen over de levertijd van dit product.
Iemand die bij MyCom werkt, het geluk kan niet op!
Ik ga morgen naar de plaatselijke MyCom (Locatie geheim.. 8)), daar hoor ik het wel... Ik heb geen haast, over 2-3 weken wil ik 'm toch wel graag hebben... Ik zie wel of het mogelijk is. Dat moet de verkoper maar vertellen ;)

🠕 This side up

Pagina: 1