Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek voor mijn neefje een tablet die the sims free play kan draaien, uit ervaring weet ik dat de tablet van bart smit en van de intertoys (ics 4.0) dat deze dit niet aankunnen.

Iemand ervaring met een budget tablet die the sims free play aankan? verder is wat de tablet aankan totaal onbelangrijk het gaat puur om dit spel, dit omdat een telefoon voor het jochie nog iets te veel van het goeie is.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:11

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik zet je topic even in het juiste forumdeel, Mobile Aankoopadviesforum :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• electrom
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-10 16:38

electrom

Sapiens ars vivendi

Ik heb de Qware pro 3 7" van Intertoys en ik denk ook dat het hierop moeilijker zou gaan, want het spel is nogal zwaar (heb ik gemerkd op mijn Ipod Touch V4). Als je dit spel heel soepel wilt draaien zou ik toch geen goedkope tablet nemen omdat het RAM hier meestal nogal laag is en de CPU het ook niet aankan. Je kan dus ofwel een tweedehandse duurdere tablet kopen, ofwel degene kopen die het misschien wel aankan maar toch goedkoop is, bv. de Nexus 7 tablet zou dit zeker moeten aankunnen (hij is wel nog niet uit in Nederland of België). Hands-on van Tweakers.net

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter

Verwijderd

in china zijn de dual core/1GB tabletjes nu erg goedkoop.. die zouden dit spel wel moeten kunnen draaien. Kijk bijvoorbeeld eens op buyincoins.com