Afgelopen editie (80) van de 24 uur van le mans was ik erbij met wat vrienden. Autoracen is nooit echt mijn ding geweest, maar met wat racegekke vrienden gegaan omdat het toch wel gezellig werd, en het was nog best tof ook. Daarbij vond ik het ook wel leuk om lekker wat foto's te maken. Nog nooit eerder foto's van een autorace gemaakt dus, maar wel wat over gelezen en dat geprobeerd toe te passen. Helaas zat bijna overal een hek tussen de toeschouwers en de autos. Deze heb ik weg geprobeerd te werken door te pannen, maar pakte niet altijd goed uit. Wat wel meezat is dat je goed dichtbij de baan kon komen, dus had niet enorm veel last van mijn gebrek in lenzen aan het tele eind. Sommige plekken kon je met een 50mm een beeldvullend plaatje van 1 auto schieten. Gebruikte gear was, Canon 600D met 18-55 kitlens, 50mm 1.8 en een tair11a 135mm (manual focus). Die laatste kan je in de exif herkennen aan het 1.4 diafragma. Foto's waar ik het meest tevreden over ben hieronder, ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
1.

Panning Aston by Martijnvdueren, on Flickr
2.

best spots on the straight by Martijnvdueren, on Flickr
3.

audi by Martijnvdueren, on Flickr
4.

Lotus by Martijnvdueren, on Flickr
5.

Getting that best shot by Martijnvdueren, on Flickr
6.

What Race? by Martijnvdueren, on Flickr
7.

Empty straight by Martijnvdueren, on Flickr
8.

Car at night by Martijnvdueren, on Flickr
9.

Where are you heading? by Martijnvdueren, on Flickr
10.

Who's faster... ;-) by Martijnvdueren, on Flickr
11.

Nightshot by Martijnvdueren, on Flickr
Hele set bestaat uit 48 foto's. Als daar nog iets tussen zit waar je graag wat over wilt zeggen voel je vrij om op flickr, of hier te commenten.
http://www.flickr.com/pho...34834636/with/7465331726/
1.

Panning Aston by Martijnvdueren, on Flickr
2.

best spots on the straight by Martijnvdueren, on Flickr
3.

audi by Martijnvdueren, on Flickr
4.

Lotus by Martijnvdueren, on Flickr
5.

Getting that best shot by Martijnvdueren, on Flickr
6.

What Race? by Martijnvdueren, on Flickr
7.

Empty straight by Martijnvdueren, on Flickr
8.

Car at night by Martijnvdueren, on Flickr
9.

Where are you heading? by Martijnvdueren, on Flickr
10.

Who's faster... ;-) by Martijnvdueren, on Flickr
11.

Nightshot by Martijnvdueren, on Flickr
Hele set bestaat uit 48 foto's. Als daar nog iets tussen zit waar je graag wat over wilt zeggen voel je vrij om op flickr, of hier te commenten.
http://www.flickr.com/pho...34834636/with/7465331726/