hallo allemaal,
ik ben van plan om voor het eerst een laptop te gaan kopen, de laptop moet gebruikt worden op school (mbo ict opleiding) verder wil ik de laptop ook gebruiken voor 3D gaming. dus een 3D scherm is wel belangrijk mijn budget ligt ongeveer rond de 1500 euro. ik ga de laptop pas eind augustus kopen (in de hoop dat de prijzen iets gedaald zijn)
de specs die ik wil zijn:
Scherm
17.3 inch FULL HD 3D - als het kan een mat scherm
mocht 3D scherm te duur zijn dan graag 17,3 of 18,3 inch Full HD scherm.
Processor
Intel i7-3720QM
Videokaart
graag een goeie video kaart voor 3D gaming
Werkgeheugen
minimaal 12GB -1600MHz
HDD
minimaal 2x 750GB - als het kan 7200RPM
ssd van 120GB + hdd 1TB mag ook als dit de laptop maar niet duurder maakt.
ODD
Blu-Ray speler
USB
het liefst wel 2 USB 3.0 aansluitingen
Webcam:
ingebouwde HD(ready) webcam
Audio:
als het mogelijk is een beetje goeie audio uitgang want thuis wil ik wel fatsoenlijk muziek kunnen luisteren.
ik hoop dat dit binnen de €1500 valt. ik heb er zelf namelijk niet super veel verstand van en heb al beetje rond gekeken maar dacht dat het slimmer zou zijn om hier even om hulp te vragen aangezien de laptop wel een paar jaartjes mee moet gaan.
alvast bedankt!
edit: extra info over scherm type.
ik ben van plan om voor het eerst een laptop te gaan kopen, de laptop moet gebruikt worden op school (mbo ict opleiding) verder wil ik de laptop ook gebruiken voor 3D gaming. dus een 3D scherm is wel belangrijk mijn budget ligt ongeveer rond de 1500 euro. ik ga de laptop pas eind augustus kopen (in de hoop dat de prijzen iets gedaald zijn)
de specs die ik wil zijn:
Scherm
17.3 inch FULL HD 3D - als het kan een mat scherm
mocht 3D scherm te duur zijn dan graag 17,3 of 18,3 inch Full HD scherm.
Processor
Intel i7-3720QM
Videokaart
graag een goeie video kaart voor 3D gaming
Werkgeheugen
minimaal 12GB -1600MHz
HDD
minimaal 2x 750GB - als het kan 7200RPM
ssd van 120GB + hdd 1TB mag ook als dit de laptop maar niet duurder maakt.
ODD
Blu-Ray speler
USB
het liefst wel 2 USB 3.0 aansluitingen
Webcam:
ingebouwde HD(ready) webcam
Audio:
als het mogelijk is een beetje goeie audio uitgang want thuis wil ik wel fatsoenlijk muziek kunnen luisteren.
ik hoop dat dit binnen de €1500 valt. ik heb er zelf namelijk niet super veel verstand van en heb al beetje rond gekeken maar dacht dat het slimmer zou zijn om hier even om hulp te vragen aangezien de laptop wel een paar jaartjes mee moet gaan.
alvast bedankt!
edit: extra info over scherm type.
[ Voor 4% gewijzigd door hellred666 op 29-06-2012 13:42 ]