Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 464699

Topicstarter
Veel Nederlandse organisaties maken gebruik van een IT-management consultant. Deze consultant moet vaak de problemen op strategisch en tactisch niveau oplossen. Tegenwoordig hoor je veel verhalen over ontevreden klanten van IT-management consultants, toch switchen maar weinig organisaties van consultant.

Reden genoeg voor een onderzoek lijkt me, en daarom ben ik als afstudeerder aan de universiteit van Tilburg een onderzoek gestart. Ik wil onderzoeken of klanten echt ontevreden zijn en zo ja, waarom er toch maar weinig geswitched wordt binnen deze markt. Immers als een restaurant je niet bevalt, dan ga je de keer erop ook naar een ander.

Voor mijn onderzoek ben ik ben op zoek naar respondenten voor mijn enquete. Deze respondenten moeten beslissingen nemen binnen hun organisatie betreffende welke IT-management consultant nu in te huren.

Ik zou het erg waarderen als u 10-15 minuten wilt besteden aan het invullen van de online-enquête, daar ben ik erg mee geholpen en –afhankelijk van de uitkomsten- en uzelf wellicht ook!

De enquête kunt u invullen door op de volgende link te klikken: *knip*
Alvast bedankt!!

[ Voor 1% gewijzigd door Rukapul op 29-06-2012 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 464699

Topicstarter
Uiteraard zal ik ook in de discussie meedoen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:35
Op het forum staan we enquetes zonder toestemming vooraf niet toe. Neem bij interesse even contact op.

Dit topic is gesloten.