Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Topics als deze waarin puur wordt gevraagd om wat moet ik kopen zijn meestal snel weer dicht.
Edit: Hier een overzichtje met 2.1 sets onder 50 euro.
[ Voor 39% gewijzigd door Meelobee op 29-06-2012 11:44 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Probeer deze 2e hands te vinden en je zit onder 50 euro. Deze klinken beter dan de meeste 2.1 setjes binnen die prijsklasse. En de bassen zijn heel goed.
Edit: 2e hands de T40 (nog beter) V&A aangeboden: Creative Gigaworks T40 Series II
[ Voor 22% gewijzigd door sn33ky op 29-06-2012 11:44 ]
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Daarnaast vul ik even in dat jij iemand bent die de dikke bas van Logitech setjes kan waarderen, terwijl het gros hier dat net verschrikkelijk vind. Dus gaan we weer, as always: het is subjectief, koop wat jij leuk vind klinken. Als ik gelijk heb, en de bas van de Altec lansing overeen komt met oudere sets dan vind je de Altec Lansing set waarschijnlijk niks, aangezien deze een kamer niet laat trillen.
En verder zijn er al een dozijn aan topics met ongeveer dezelfde vraag, mogelijk die eens bekijken.
[ Voor 6% gewijzigd door Littleburst op 29-06-2012 16:47 ]
Bedankt!