Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:56
Ik had een vraagje. Ik ben eigenlijk op zoek naar een leuk 2.1 setje voor mijn computer. Het setje moet niet duurder zijn dan €50,-

Ik luister af en toe naar muziek, maar voor gamen gebruik ik mijn Logitech G35 headset.

Ik heb niet zoveel verstand van speakers, maar ik vindt een goede bass altijd wel vet. Weet iemand hier een mooi 2.1 setje?

Als jullie vragen hebben hoor ik het wel ;) Ik weet niet of dit de goede plek is om het te posten :)

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:55

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

En wat heb je zelf al gevonden? Dat is nl regel nr1 eerst zelf zoeken, als je wat gevonden hebt en daar vragen over hebt kan je die hier stellen.
Topics als deze waarin puur wordt gevraagd om wat moet ik kopen zijn meestal snel weer dicht.

Edit: Hier een overzichtje met 2.1 sets onder 50 euro.

[ Voor 39% gewijzigd door Meelobee op 29-06-2012 11:44 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• sn33ky
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-11 02:24
pricewatch: Creative Gigaworks T20 Series II

Probeer deze 2e hands te vinden en je zit onder 50 euro. Deze klinken beter dan de meeste 2.1 setjes binnen die prijsklasse. En de bassen zijn heel goed.

Edit: 2e hands de T40 (nog beter) V&A aangeboden: Creative Gigaworks T40 Series II

[ Voor 22% gewijzigd door sn33ky op 29-06-2012 11:44 ]

• Diigii
Zien er goed uit. Is de T40 beter dan de pricewatch: Philips SPA5300?

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:02

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Aud > cea

Wise enough to play the fool

• Diigii
Misschien dat iemand nog een iets duurder product weet dan €50,- maar dat hij 2e hands in de buurt komt. De T40 zijn mooie boxen met mooi geluid, maar ik zoek denk boxen met nog een iets zwaardere bass ;)

• Littleburst
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-11 19:02
Qua merk zou ik zeggen ga voor Altec Lansing of Edifier, slechts gebaseerd op ervaringen met andere sets. Maar ik zou zeggen ga de mediamarkt binnen, rommel wat aan een aantal van die setjes die ze hebben staan en neem de leukste mee. Voor die 50 euro ga je sowieso niet iets heel geweldigs krijgen.

Daarnaast vul ik even in dat jij iemand bent die de dikke bas van Logitech setjes kan waarderen, terwijl het gros hier dat net verschrikkelijk vind. Dus gaan we weer, as always: het is subjectief, koop wat jij leuk vind klinken. Als ik gelijk heb, en de bas van de Altec lansing overeen komt met oudere sets dan vind je de Altec Lansing set waarschijnlijk niks, aangezien deze een kamer niet laat trillen.

En verder zijn er al een dozijn aan topics met ongeveer dezelfde vraag, mogelijk die eens bekijken.

[ Voor 6% gewijzigd door Littleburst op 29-06-2012 16:47 ]

• Diigii
Is goed zal ik doen :) Bedankt voor de hulp. Ja inderdaad, ik ben niet iemand die het verschil echt kan merken :P als het doet vindt ik het al meer dan voldoende :P

Bedankt!

Pagina: 1