Nooit moderators aanwezig in HK

Pagina: 1
Acties:
  • 749 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Maar dan ook echt nooit.

Misschien een idee om een aantal nieuwe moderators aan te nemen die wel de tijd hebben om dit forum te modereren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

Ze zijn er wel hoor, maar ik heb wel het idee dat ze wat meer op de achtergrond staan als voorheen het geval was.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:28

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

De beste moderatie is de moderatie die je niet merkt maar er wel is ;)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Concrete voorbeelden graag. Deze post werd bijvoorbeeld na tien minuten al verwijderd.

Of is dit een verkapt vrijdagochtendreltopic?

[ Voor 15% gewijzigd door CodeCaster op 29-06-2012 10:52 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Zeror schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 10:49:
Ze zijn er wel hoor, maar ik heb wel het idee dat ze wat meer op de achtergrond staan als voorheen het geval was.
Wat meer op de achtergrond?

Als topicreports dagen lang ongelezen blijven dan is dat te veel op de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twylight schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 10:53:
[...]

Als topicreports dagen lang ongelezen blijven dan is dat te veel op de achtergrond.
En op welke manier is dit een concreet voorbeeld, en niet bijvoorbeeld een beetje stemmingmakerij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:58
Er is nooit een belofte van instantane moderatie gedaan he ;)

En hoewel we open staan voor feedback is de huidige topicstart hier veel schreeuwen en weinig onderbouwing. Een nadere invulling is dus gewenst om een goed antwoord te geven.

Kijkend naar de huiskamer op dit moment dan staan er een aantal TRs open. Toevallig dat ik dat een paar dagen geleden ook heb gedaan en toen was het vrijwel niks. Dus, wat is het structurele probleem?

edit:
en van de openstaande TRs is het merendeel interne crew-communicatie, van de resterende 3 kunnen er 2 best wachten en dan is er inderdaad 1 topic report van topicstarter die nog opgepakt moet worden sinds gistermiddag. Kan gebeuren.

[ Voor 21% gewijzigd door Rukapul op 29-06-2012 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:28

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Rukapul schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 10:56:
Er is nooit een belofte van instantane moderatie gedaan he ;)

En hoewel we open staan voor feedback is de huidige topicstart hier veel schreeuwen en weinig onderbouwing. Een nadere invulling is dus gewenst om een goed antwoord te geven.

Kijkend naar de huiskamer op dit moment dan staan er een aantal TRs open. Toevallig dat ik dat een paar dagen geleden ook heb gedaan en toen was het vrijwel niks. Dus, wat is het structurele probleem?
Nou ja ik denk dat het grootste probleem is dat de TR's soms wel een dag open blijven staan en dan is het denk ik wel zorgelijk maar dat is ook maar incidenteel. Dus echt erg denk het uiteindelijk niet. Zoveel echt ergs gebeurd er ook weer niet en als het wel zo is dan word het meestal snel genoeg aangepakt om ervoor te zorgen dat het wel goed loopt. Zijn genoeg mensen die het kunnen oppakken toch ;)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rukapul schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 10:56:
Dus, wat is het structurele probleem?
Ik gok dat het verschil tussen een TR ("hier moet naar gekeken worden") en een topic in SeM ("hier moet ogenblikkelijk naar gegeken worden") vergeten/niet bekend is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-08 11:59

Mike2k

Zone grote vuurbal jonge! BAM!

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:00:
[...]

Ik gok dat het verschil tussen een TR ("hier moet naar gekeken worden") en een topic in SeM ("hier moet ogenblikkelijk naar gegeken worden") vergeten/niet bekend is?
Zit daar verschil tussen dan ? nooit geweten...

You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Dat vermoed ik dus ook (zie ook mijn edit van mijn bericht hierboven).

Op dit moment (en ook eerder) stond er niets lang open wat echt urgent aandacht behoeft. En als dat wel zo is dan is een topic in SeM of een berichtje naar mij of een andere global mod zo gepiept lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Als er echt iets urgents is (tubgirl of weet ik wat) dan schieten mods van andere fora altijd wel snel te hulp, maar letterlijk elke keer dat ik een topic report open (dat is trouwens niet zo heel vaak) wacht ik minstens 2-3 dagen tot er actie ondernomen wordt. Dat komt op mij over als a) lui of b) niet aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
Ik had binnen 10min een 48hour ban vanwege mijn foute post. ( terecht ).
Dus ze zijn er zeker wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Twylight schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 10:53:
[...]

Dat gebeurt niet alleen in de HK...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Twylight schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:04:
Als er echt iets urgents is (tubgirl of weet ik wat) dan schieten mods van andere fora altijd wel snel te hulp, maar letterlijk elke keer dat ik een topic report open (dat is trouwens niet zo heel vaak) wacht ik minstens 2-3 dagen tot er actie ondernomen wordt. Dat komt op mij over als a) lui of b) niet aanwezig.
Als ik je laatste TR even bekijk en de situatie er omheen dan kom ik uit op c) er wordt een onduidelijke situatie gecreeerd met vage topic reports zonder duidelijke vraag om actie. De kans dat het dan een low prio krijgt tot iemand er echt naar kan kijken is groter.

Ik zal 'm trouwens afhandelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Rukapul schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:07:
[...]

Ik zal 'm trouwens afhandelen ;)
:') Triest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09 14:53

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Met zo'n reactie kom je er wel ja d:)b

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedorus
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Rukapul in "topicreeks [Deel x]"
in hele topicreeks

Iets zegt mij dat dat niet de bedoeling was van TS. ;)

[ Voor 27% gewijzigd door pedorus op 29-06-2012 11:35 ]

Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Nou moe, doe ik het snel (en makkelijk) is het niet goed. Doen de collega's het niet snel (en hopelijk zorgvuldig en afgewogen) dan is het ook niet goed.

Maar serieus: als iemand even afstemt met een mod om een nieuw deel te maken en zo snel mogelijk daarna het oude deel te sluiten dan komt dat gewoon goed. Een nieuw deel maken en een TR maken met een duidelijk verzoek plus link naar nieuw topic, ook goed. Een nieuw deel maken, een vage TR maken en een chaotische discussie in het oude topic creeren waardoor je eerst uitgebreid moet gaan kijken wat er aan de hand is en wat de beste acties is, niet handig.

De follow-up hiervan komt ook goed, maar het mag duidelijk blijken dat een vriendelijk verzoek sneller tot het gewenste resultaat lijkt dan het blazen van de hoogste toren (zeker als niet iedereen het er verder mee eens is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Link naar nieuw deel was gemaakt in het oude topic, en verzoek tot overnemen topic waarschuwing en link naar oude topic geplaatst in het nieuwe deel. Wat wil je nog meer? Beetje werken voor je centen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Dat doen de meeste mods voor hun werkgever. Vandaar dat het soms wat langer duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-09 15:23

Edmin

Crew Council

get on my horse!

* Edmin zoekt zijn salarisstook van Tweakers.net....

Al drie jaar lang niks :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Maargoed, we hebben genoeg gereld.

Die ene opstaande TR waar het TS blijkbaar om te doen was wordt vandaag nog gefixed en daarmee is dit klaar.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.