Na MSI afterburner te unlocken en al die settings enzovoort.. Kan ik de voltage nog altijd niet lager zetten. 1.2V blijft em locked in GPU-Z, maar in AB zelf laat dat ding wel de ingevoerde voltage zien en zelfs de temperaturen gaan helemaal niet lager. Dus AB verandert de voltage helemaal niet. 1.2V vind ik veel te veel voor op stock settings te runnen.
Heb je een popup gekregen van de EULA voor de unofficial overclocking toen je MSI Afterburner opnieuw starte?
Anders is het inderdaad niet mogenlijk.
Als je het niet kan via normale software dan kan je altijd nog je bios proberen te flashen, ik dacht dat de HD6950 2 biossen had dus dan kan je makkelijk wisselen.
Als je het niet kan via normale software dan kan je altijd nog je bios proberen te flashen, ik dacht dat de HD6950 2 biossen had dus dan kan je makkelijk wisselen.
Yep heb die popup gekregen. Maar RBE-editor staan de voltages hidden. Maar heb geen goed ervaring met dat programma..Sp3ci3s8472 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 00:03:
Heb je een popup gekregen van de EULA voor de unofficial overclocking toen je MSI Afterburner opnieuw starte?