Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

msg berichten lezen zonder outlook

Pagina: 1
Acties:

• ruurdkoetjeboe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-11-2024
Ik heb op mijn werk een flink aantal msg berichten op de harde schijf staan omdat ze niet in outlook kunnen blijven ivm beperkte ruimte.

Ik zou deze berichten graag willen lezen vanuit een ander mailprogramma of msg viewer maar dan op zo'n manier dat ik in dat programma de directory kan aangeven waar deze msg berichten staan en ik vanuit het programma al deze mail kan lezen, sorteren etc. Ik hoef niet hier vanuit te mailen maar gaat eigenlijk alleen om overzichtelijk weer te geven. Vanuit de windows verkenner is dat niet te doen nl.

Iemand hier een gratis programmatje voor? Liefst in een portable versie

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Een lokale pst file gebruiken, die aan je Outlook erbij hangen en je mail daarnaartoe slepen?

[ Voor 21% gewijzigd door spone op 28-06-2012 22:27 ]

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

• ruurdkoetjeboe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-11-2024
dat lukt niet, dat heeft de systeembeheerder ingeperkt en kan ik dus niet aanmaken. Bovendien kunnen dan collega's niet deze mails lezen

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
In dat geval zou ik even met de juiste personen in gesprek gaan, dus met de systeembeheerder, en informeren waarom dit zo is en wat de gedachte hierachter is, om zo tot een oplossing te komen :)

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512