Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe pc heeft problemen met Firefox.

Pagina: 1
Acties:

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Edit: Fixed https://support.mozilla.org/en-US/kb/flash-113-crashes
Bedankt Bluebe :D

Ik heb vorige week een nieuwe pc gebouwd en hij lijkt vrij goed te functioneren op één ding na en dat is Firefox.
Alle video's die ik in Firefox afspeel hebben erg haperend beeld terwijl het geluid gewoon goed afspeelt. En vaak blijft het beeld van de video zwart en dan reageert Firefox niet, als ik Firefox dan geforceerd afsluit blijft het geluid door spelen. De video's bufferen wel redelijk normaal.

Video's in Internet Explorer doen het gewoon perfect.

Ik gebruik dezelfde Firefox en overige programma's als op mijn laptop dus het lijkt aan de pc te liggen.

Ik heb hey volgende al geprobeerd (niks hielp):
- Anti virus uitschakelen.
- Flash player updaten.
- Firefox in safe mode.
- Cache legen.
- Hardware versnelling uit.
- Addons uit.
- Firefox herinstallatie met gewiste instellingen.

PC specs:
- Intel Core i7 3770K
- Asus GTX670-DC2T-2GD5 (met recentste drivers)
- Samsung 830 series 128GB
- Asrock Z77 Extreme4
- Cooler Master Silent Pro Gold 600W
- Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C8R

Weet iemand waardoor dit komt en hoe ik het kan oplossen?

[ Voor 6% gewijzigd door Meessen op 29-06-2012 02:54 ]

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:43

Bluebe

Roar

Er is een probleem met flash in coöperatie met de nieuwe Firefox, er is een fix uitgebracht (flash 11.3.300.262) maar die werkte voor mij ook niet. Ik zou flash even verwijderen zodat je kan downgraden naar een oudere versie bijv: Flash 11.2 or 10.3. Ik denk dat daar je probleem ligt ;) Hier staat overigens nog meer informatie: https://support.mozilla.org/en-US/kb/flash-113-crashes

[ Voor 18% gewijzigd door Bluebe op 29-06-2012 01:14 ]

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Bluebe schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 01:10:
Er is een probleem met flash in coöperatie met de nieuwe Firefox, er is een fix uitgebracht (flash 11.3.300.262) maar die werkte voor mij ook niet. Ik zou flash even verwijderen zodat je kan downgraden naar een oudere versie bijv: Flash 11.2 or 10.3. Ik denk dat daar je probleem ligt ;) Hier staat overigens nog meer informatie: https://support.mozilla.org/en-US/kb/flash-113-crashes
Super dat heeft het opgelost bedankt! :D

Wel raar dat ik het niet tegen ben gekomen met het zoeken op google :S

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-11 11:36
hah toeval, had ik ook last van toen ik een nieuwe pc kocht. is laatst toevallig zomaar opgelost.

Verwijderd

Had ik ook maar met audio alleen, als ik verder ging browsen ging het audio haperen(page up/down bijv. ook) 11.2 was idd de oplossing.

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:05

Bolletje

Moderator Harde Waren
Mooi dat het opgelost is. Desondanks pas het dan nog steeds beter thuis bij CSA ;)

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:43

Bluebe

Roar

Meessen schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 02:31:
[...]

Super dat heeft het opgelost bedankt! :D

Wel raar dat ik het niet tegen ben gekomen met het zoeken op google :S
Mooi dat het is opgelost ;)
Pagina: 1