Studie Laptop met game eisen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik ga binnenkort studeren en heb voor mijn studie een laptop nodig met weinig eisen.
Toch wil ik een goed functionerende laptop. Waarom? Omdat gamen tegenwoordig onmogelijk is op mijn desktop en ik van plan ben dat te gaan doen op mijn laptop.

Ik heb mijn oog laten vallen op deze:
pricewatch: Asus N76VM-V2G-T1023V en deze:
pricewatch: Asus K93SM-YZ115V"

Ik heb een budget van rond de 900 en max 1000 euro.
Ik heb niet veel vereisten, maar lange accuduur en een goede W-lan kaart zijn vereisten.
Voor het game gedeelte ben ik op zoek naar een processor vergelijkbaar met de Intel Core i7 2670QM en grafische kaart vergelijkbaar met de GeForce GT630M.
Deze laatste twee duidt ik aan om een indruk te geven wat ik ermee van plan ben.
Games als League of Legends, Half Life 2, Arma 2 en programma's als Photoshop moeten prima kunnen werken. Tevens zou een hdmi en VGA/DVI ingang wel fijn zijn.

Alvast bedankt voor de adviezen,
Mike

PS: Als er nog iets onduidelijk is wil ik dat graag verduidelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 15:56

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Waarom dan niet gewoon een el-cheapo laptop voor de studie (300 euro) en dan nog een leuke desktop daarnaast (700 euro). Met een GT630M kun je namelijk voor geen meter gamen (tenminste ik niet) en met een 17+ inch scherm is dat nooit lekker sjouwen tussen de lessen door en als het niet eens nodig is... Snap je waar ik heen wil?

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De laptops die ik momenteel tegenkom hebben bijna allemaal de GT630M, eerlijk gezegd ben ik een noobie op het gebied van computeronderdelen. Daarom nam ik aan dat dit voldoende was. De reden waarom ik de split budget thing niet zal doen is omdat mijn ouders mee investeren, en dat alleen in een laptop doen en niet laptop en desktop. Sjouwen tussen de lessen is voor mij niet zo een groot probleem, ik ben net zoals zo een beetje iedereen wel gewend om met een volle tas door de school te sjouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 15:56

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Begrijp ik volledig, maar dan nog zijn die twee laptops wat mij betreft een no-go. Dan raad ik je aan om te gaan voor een Asus N56 met i7-3610qm en GT650M (met 2GB) via http://campusshop.nl/prod..._8gb_750g_w7/details.aspx betere laptop dan beide alleen niet zo'n groot scherm (wat juist handig is voor school).

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit is een heel mooi exemplaar, denk je dat dit (56 WHrs , 5200mAH, 3S2P, 6-cell Li-ion Battery pack) goed genoeg is om een dag school zonder gamen uit te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5 uur als asus zijn werk goed heeft gedaan.

Maar de N56 is op dit moment maar matig verkrijgbaar, met GT 630m met goed scherm, of GT650m met minder scherm en geen backlit toetsenbord... Ik raad ten zeerste aan even te wachten totdat asus dat oplost. Hopelijk...
Pagina: 1