Hoster gezocht

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen.

Ik als onervaren persoon in de web wereld heb de opdracht gekregen van mijn website bouwer een hoster te zoeken. Hij verwees mij naar 2 webhosters waaronder Wned.nl. Deze lijkt mij uitstekend en is niet te duur. Nu is mijn vraag, kent iemand deze hoster? is deze te adviseren?

Groetjes dhr. ter Hoeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens op webhostingtalk.nl, sitedeals.nl of ispgids.com

De meningen hierover zijn namelijk verschillend, en het ligt helemaal aan je budget en vereisten. De ene vindt die provider goed, maar de ander heeft juist negatieve ervaringen.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2012 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:05
google gebruiken???

http://www.ispgids.com/isp/wned

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freedive
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:47

Freedive

] Ken sent me _

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:08
Het algemeen beleid

Vooral het stuk Een goede topicstart: De Quickstart is het doornemen waard.

Carpe Diem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, ja, dat zal ik eens doornemen. Zo ver was ik nog niet. Bedankt voor de tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
muppet99 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 15:25:
Het algemeen beleid

Vooral het stuk Een goede topicstart: De Quickstart is het doornemen waard.
Waar moet ik kijken? staat veel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 15:21:
Ik als onervaren persoon in de web wereld heb de opdracht gekregen van mijn website bouwer een hoster te zoeken. Hij verwees mij naar 2 webhosters waaronder Wned.nl. Deze lijkt mij uitstekend en is niet te duur. Nu is mijn vraag, kent iemand deze hoster? is deze te adviseren?
Als je reviews leest, lijkt me niks mis mee. Als je veel geld verliest als je website een keer een dagje down is zou ik doorshoppen naar iets anders.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kijk nu naar ispgids, daar begint het negatief maar een paar berichten daar onder is de zelfde persoon positief. En zelfs de bovenste is de zelfde website met een ander persoon. Deze 3 berichten komen niet helemaal bij mij overeen als betrouwbaar. Ik ga Wned eens bellen. In het algemeen lijkt het positief. Ik ben er zo weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ze gebeld en kreeg vrij vlot een medewerker aan de lijn, dat is al goed. Ik heb ze gevraagd naar de ervaringen op ispgids, ze zeggen, daar doen wij om privacy redenen geen uitspraak over. Klant was boos vroeg ik? Laten we daar bij houden kreeg ik terug en de bovenste is geen klant.

Terzijde, het geeft mij wel een prettig gevoel dat ze privacy hoog in het vaandel hebben.
Wned bied mij aan om 14 dagen gratis te testen, dit heb ik aangenomen en stuur dit door naar mijn website bouwer. Als dit bevalt kan de test omgeving omgezet worden naar een werkelijke hosting omgeving.

Voor nu ben ik tevreden, nu alleen nog testen.

Ik hoop snel te weten wat ik doe. Ik kom hier op terug.

Groetjes dhr. ter Hoeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appul
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-08 20:38
Hollandse tip:

Je kunt de kortingscode "50/50" (zonder aanhalingstekens) gebruiken voor nog eens 50% korting bij Wned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
appul, dit klopt, deze hebben ze mij ook doorgegeven maar bedankt voor je tip. Ik heb de test omgeving trouwens al binnen en werkte direct.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2012 16:04 . Reden: typfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:00
Als je in deze prijsklasse en mogelijkheden iets zoekt, is Antagonist wellicht ook een optie. Heb er 3 site's en ben erg tevreden. Is vergelijkbaar qua prijs en mogelijkheden.

[ Voor 12% gewijzigd door Hmmbob op 28-06-2012 22:36 ]

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:33
Groentenboer schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 22:36:
Als je in deze prijsklasse en mogelijkheden iets zoekt, is Antagonist wellicht ook een optie. Heb er 3 site's en ben erg tevreden. Is vergelijkbaar qua prijs en mogelijkheden.
Met ^^. Meerdere sites al meerdere jaren draaien. Nooit problemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen.

Mijn webbouwer is zeer tevreden. Hij gaf aan, dit werkt als een speer dus ik heb een pakket aangevraagd. Ik was als leek zo klaar met bestellen en had binnen enkele minuten een aantal mailtjes binnen van Wned met allerlei gegevens. Om half 1 "zaterdag" was mijn domeinnaam ook al te benaderen.

Ik heb de actiecode gebruikt en heb inderdaad maar de helft betaald. Toch weer mooi meegenomen.

Groetjes dhr. ter Hoeve
Pagina: 1