Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Sinds enkele maanden heb ik een Sharp tv in de huiskamer staan. Het beeld hierop is prima, echter erger ik me groen en geel aan de software. Achteraf heb ik dan ook spijt van de aankoop, maar ja, weer een leermomentje.

Een vriend van me heeft sinds kort een Philips tv en zag dat de software die daar op staat nagenoeg gelijk is aan die van Sharp (inclusief icoontjes) en ook een stuk uitgebreider is. Tevens heeft hij geen/minder last van crashes of niet werkende spullen dan ik.

Nu las ik al dat Sharp een uitgeklede versie van de Philips software gebruikt, ik vroeg me dus af of het op een of andere manier mogelijk is om de firmware van Philips op een Sharp tv te installeren.
Ook niet geheel onbelangrijk of het ook mogelijk is om weer terug flashen naar de originele firmware wanneer er iets 'kapot' gaat.

Iemand dit al een keer geprobeerd? Zelf kon ik namelijk niet echt resultaten vinden.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 20:29

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Als hetzelfde 'bord' gebruikt wordt, bestaat de kans dat het werkt, maar je moet er echt zeker van zijn dat de hardware verder hetzelfde is. Het kan zomaar zijn dat philips minder/meer geheugen heeft en dan heb je een probleem...

Ik raad het je iig niet aan om 'zo ff' te doen tussen verschillende merken zonder aangepaste flasher/firmware, tenzij je echt zeker bent.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A