Hi,
Ik heb via een kennis ongeveer onderstaand systeem samen laten stellen (kast en geheugen verschilt iets, niet noemenswaardig) met hierin de volgende specificaties:
• Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zo nu en dan op gamen, bijvoorbeeld flight simulator, battlefield, call of duty. Daarnaast wil ik redelijke nieuwe componenten gebruiken omdat ik ga voor een levensduur van ±3,5 / 4 jaar.
• Wat mag het systeem gaan kosten?
± 1000 euro (excl. monitor)
• Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Niet noemenswaardig, wellicht een muis/toetsenbord/scherm, het gaat me in dit advies vooral om de kast. (advies voor een scherm mag natuurlijk altijd)
• Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Na zelf me ingelezen te hebben denk ik dat bovenstaande setup goed op elkaar aansluit, echter is mijn technische kennis wellicht wat beperkt om bepaalde 'zwakke' schakels te herkennen, tips hierover zijn dan ook meer dan welkom.
• Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Intel ivy bridge, vanwege de nieuwe technologie en levensduur.
• Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
N.v.t.
Ik heb via een kennis ongeveer onderstaand systeem samen laten stellen (kast en geheugen verschilt iets, niet noemenswaardig) met hierin de volgende specificaties:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Cooler Master CM 690 II Advanced (USB 3.0 version) | € 77,90 | € 77,90 |
| 1 | Conceptronic 300Mbps 11n Wireless PCI Card | € 14,96 | € 14,96 |
| 1 | Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB | € 74,45 | € 74,45 |
| 1 | Microsoft Windows 7 Home Premium (NL OEM 64bit) | € 85,- | € 85,- |
| 1 | Scythe Mugen 2 Rev. B | € 34,80 | € 34,80 |
| 1 | Intel Core i5 3450 Boxed | € 167,- | € 167,- |
| 1 | Corsair Enthusiast TX850M | € 119,- | € 119,- |
| 1 | Intel 330 60GB | € 68,99 | € 68,99 |
| 1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 46,95 | € 46,95 |
| 1 | MSI R6670-MD1GD5 | € 90,- | € 90,- |
| 1 | Gigabyte GA-Z77X-D3H | € 126,- | € 126,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 905,05 | |
• Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zo nu en dan op gamen, bijvoorbeeld flight simulator, battlefield, call of duty. Daarnaast wil ik redelijke nieuwe componenten gebruiken omdat ik ga voor een levensduur van ±3,5 / 4 jaar.
• Wat mag het systeem gaan kosten?
± 1000 euro (excl. monitor)
• Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Niet noemenswaardig, wellicht een muis/toetsenbord/scherm, het gaat me in dit advies vooral om de kast. (advies voor een scherm mag natuurlijk altijd)
• Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Na zelf me ingelezen te hebben denk ik dat bovenstaande setup goed op elkaar aansluit, echter is mijn technische kennis wellicht wat beperkt om bepaalde 'zwakke' schakels te herkennen, tips hierover zijn dan ook meer dan welkom.
• Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Intel ivy bridge, vanwege de nieuwe technologie en levensduur.
• Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
N.v.t.