Toon posts:

Windows start niet op

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een SSD gehaald naast mijn HDD. Toen ik Windows wilde installeren ging alles goed.
Daarna installeerde ik alle drivers en nadat ik mijn GPU driver had geïnstalleerd en mijn pc opnieuw opstartte laadde hij windows niet meer. Ik heb het een paar keer opnieuw geprobeerd en elke keer als ik me GPU driver installeer laad hij windows niet meer. Het enige wat hij doet is de wallpaper laten zien maar verder zoals startbalk etc. laad hij niet.

Ik heb geen idee hoe dit kan. Ik heb windows ook nog een keer alleen op mijn hdd geinstalleerd en daar deed hij precies hetzelfde. Dus het ligt niet aan de nieuwe SSD.

Zou iemand mij met dit probleem kunnen helpen?

Met vriendelijke groeten
Martijn ter Brugge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 14:49:
Daarna installeerde ik alle drivers en nadat ik mijn GPU driver had geïnstalleerd en mijn pc opnieuw opstartte laadde hij windows niet meer.
Ik heb het een paar keer opnieuw geprobeerd en elke keer als ik me GPU driver installeer laad hij windows niet meer.
Je meldt niet wat voor GPU je hebt (onboard of losse kaart), maar in het geval van een insteekkaart kan het misschien zijn dat 'ie niet meer goed in het slot zit.
Even opnieuw monteren zou dat moeten verhelpen.

En anders 1 voor 1 overige dingen gaan uitsluiten: losse kabels, beschadigd geheugen etc.
Handige guide daarvoor:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om een Ati Radeon HD6950 2GB. Bedankt voor de tip. Ik zou hem ff opnieuw erin hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
WOW, Je bent een held. Net even de videokaart eruit gehaald nog beetje stof weggezogen. Daarna de PCI-e slot goed schoongeblazen. Weer alles aangezet en hij doet het weer. Ik ben echt super blij want ben al de hele dag bezig hem aan de praat te krijgen.

Super bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Graag gedaan, mooi te horen dat het zo simpel op te lossen viel :)
En veel plezier van de SSD!

Ik heb nog wel wat algemene tips mbt. stofzuigen in de computerkast zelf: onderdelen als het geheugen kunnen slecht tegen statische electriciteit, en vlakbij de zuigmond wil door alle botsende stofdeeltjes dat nog wel eens ontstaan.
En fans vinden het vaak ook niet leuk om op topsnelheid rond te draaien (of gaan als windmolen werken :P), dus houdt die tegen.