[iPhone4S] Automatic downloads tussen iPhone en iPad3

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-10-2024
Schopje na een paar dagen.
Werkt nog steeds niet.

Het lukt me niet om de automatische downloads tussen mijn iPhone4S en iPad 3 werkend te krijgen.
Het werkt niet voor iBooks, Music en/of Apps.

Feiten:
Heb 1 AppleID en ook altijd maar 1 gebruikt.
Draai iOS 5.1.1. op beide apparaten.

Dit heb ik tot zover zelf gedaan:
  • Settings --> Store --> Music, Apps en Books aangezet op beide apparaten.
  • Settings --> iBooks -->Sync Bookmarks and Sync Collections aangezet op beide apparaten.
  • Op beide apparaten uitgelogd uit de Apps Store en iCloud en daarna weer ingelogd met een en dezelfde Apple ID (ik las op verschillende forums dat dit een oplossing zou kunnen bieden maar dat heeft dus niet gewerkt).
Ik begrijp onderstaande punten (als ik ze cvorrect heb) mochten jullie je dat afvragen:
  • Ik begrijp dat niet alle Apps gedownload zullen worden omdat sommige enkel op 1 device beschikbaar zijn, bv WhatsApp.
  • Ik begrijp ook dat het downloaden ook alleen werkt voor zaken die ik koop na het automatisch downloaden te hebben ingesteld.
  • Ik begrijp ook dat je op het andere apparaat de app/book/music handmatig kunt downloaden uit de cloud maar dat is niet automatisch.
Update:
Ik heb net nog het een en ander getest en er lijkt wel iets te werken.
Een gratis book dat ik op de iPad kocht (Georgie) stond na paar sec ook op mijn iPhone.
Als ik echter een ander gratis book of een betaald boek (of probeerversie hiervan) download dan werkt het niet. Het lijkt wel maar bij bepaalde boeken te werken.

[ Voor 13% gewijzigd door shardphoenix op 01-07-2012 21:18 . Reden: update geplaatst ]