Midiland S4 7100?

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-08 15:21

lange

Boom Boom?

Topicstarter
is dit speaker setje een beetje fijn? het gaat mij vooral om het hogere volume :)
en issie beter dan een cl dtt2200?
en zeg nou iet dan ik beter een boxen setje voor m'n stereo moet kopen want dat wil ik niet...:)
p.s. ik ga ze aansluiten op m'n sblive 5.1 heb ik dan ook dolby digital surround sound (het is er uit :))
thnx alvast

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 16:05

Jag

Ik ben al een tijdje met een review bezig, die nu in een heel ver stadium zit. Ik zou zeggen, check T.net regelmatig (de reviews), en dan vind je een review van oa de S4-7100 terug.

Jag

Verwijderd

Ik heb dit setje en dit is fijn ja, ook bij hoge volumes alleen moet je dan wel een vrijstaand huis hebben wil je de volgende ochteng nog levend opstaan.

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-08 15:21

lange

Boom Boom?

Topicstarter
:)thnx dan denk ik dit m'n nieuwe setje gaat worden (nog ff de review afwachten).

Verwijderd

Op dinsdag 27 maart 2001 11:55 schreef lange het volgende:
:)thnx dan denk ik dit m'n nieuwe setje gaat worden (nog ff de review afwachten).
Je kan ook hier ff kijken naar een andere review... :Y)

Verwijderd

als je hem dan toch besluit te kopen mail even: borisbergman@zonnet.nl, ik heb er nog een te koop voor een zacht prijsje

Verwijderd

Op zaterdag 05 januari 2002 11:20 schreef boriz het volgende:
als je hem dan toch besluit te kopen mail even: borisbergman@zonnet.nl, ik heb er nog een te koop voor een zacht prijsje
1. Vraag & Aanbod hoort niet hier, maar hier
2. Is dus ook niet een fijne rede om een oud topic uit de sloot te halen.

Verwijderd

amen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.