[Outlook 2010] Spatie voor aanhef bij opmaken nieuwe e-mail

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:04

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Topicstarter
Het blijft altijd weer leuk met Office :) Nieuw fenomeen in Outlook 2010 (komende van Office 2003), wanneer er een nieuwe e-mail opgemaakt wordt, verschijnt er automatisch een spatie voor de aanhef. Nu heeft men hier dit liever niet, maar ik kan maar niet vinden hoe dit uit te schakelen.

Reeds gezocht in/met/op:
- Opmaak instellingen Outlook 2010
- F1 Help voor Outlook
- Technet
- GoT

Iemand enig idee, ik vermoed dat het ergens in de opmaak gezocht moet worden... nu nog vinden. :(

[ Voor 3% gewijzigd door _Dune_ op 28-06-2012 12:02 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Gebruik je iets van een ondertekening ofzo? Of krijg je echt een hele lege mail met enkel 1 spatie? al issie door die spatie dan niet helemaal leeg natuurlijk :Y)

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Topicstarter
Er wordt inderdaad standaard een ondertekening toegevoegd aan de e-mail.

De spatie verschijnt op het moment dat je een enter geeft na bijvoorbeeld "Geachte heer,", of welke eerste tekst je ook maar in de e-mail neer zet.

[ Voor 51% gewijzigd door _Dune_ op 28-06-2012 13:15 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Autocorrect uitgeschakeld, ook in Word? Ik gebruik namelijk ook Office 2010 en heb dit niet, maar een van de eerste dingen die ik doe bij Office is alle Autocorrect opties uitzetten.

Ook Smart Cut & Paste is zo'n rampenoptie.

[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 28-06-2012 13:21 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:35
Is dat alleen bij de eerste regel of bij alle regels?
Als het bij alle regels is, dan moet je bij lettertype voor "No Spacing" kiezen ipv "Normal".
Weet niet of dit bij Outlook ook kan (gebruik geen Outlook), maar bij Word is dat wel zo.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Topicstarter
Dit is alleen bij de eerste regel het geval. Wanneer ik (men) verder type, om vervolgens de eerste regel weer te verwijderen en opnieuw in type wordt er niet weer automatisch een spatie voor de regel gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Klinkt als een stijl die je dwars zit. Is het echt een spatie (als in je kan er voor en er achter komen met je cursor?) of is het een inspring? Welke stijl pakt hij als je een nieuwe mail begint en springt die ergens anders naar als je op enter gedrukt hebt?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Om zeker te zijn hoe het er uit ziet: kan je een screenshot geven na indrukken van ctrl-* en dan liefst voor en na beginnen met typen?

Eventueel kan je ook de C:\Users\%user%\AppData\Roaming\Microsoft\Sjablonen\NormalEmail.dotm verwijderen. Na een backup ervan gemaakt te hebben :+

edit:
[Outlook 2010] toegevoegd aan titel

[ Voor 8% gewijzigd door F_J_K op 28-06-2012 14:25 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1