Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Self-hosted web-based time tracking

Pagina: 1
Acties:

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een eenvoudig te gebruiken time tracking pakket die ik zelf kan hosten en web-based is. Ik heb uiteraard al even om mij heen gekeken en vrijwel alles wat ik kon vinden was:
1) Gehost op eigen servers.
2) Te ingewikkeld in gebruik (mijn voorkeur gaat uit naar 1-2 velden invullen, inclusief de tijd).

Ik zou dus graag een oplossing hebben waarbij je gewoon eenvoudig je tijd kan bijhouden per project (en ook een jaarlijks overzicht kan genereren), zoals bij deze:
http://www.ehour.nl/about/screenshots.phtml
Aangezien eHour Java en MySQL gebruikt is dit geen optie, ik heb MSSQL ondersteuning nodig en wil geen Java gebruiken :)

Graag hoor ik jullie ervaringen met degelijke pakketten :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• sam.vimes
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-06 08:44
spreadsheet in google docs?
Voldoet aan je eerste twee eisen: webbased en eenvoudig in gebruik.

[ Voor 56% gewijzigd door sam.vimes op 29-06-2012 11:57 ]

• Genetai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-11 19:40
sam.vimes schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:55:
spreadsheet in google docs?
Voldoet aan je eerste twee eisen: webbased en eenvoudig in gebruik.
Urenregistratie is altijd wat rommellig. Opzich is google docs natuurlijk een goeie optie maar voor mij is eenvoudig in gebruikt misschien niet zozeer het probleem maar meer eenvoudig in het beheer. Dit is natuurlijk bij spreadsheets niet het geval. Zeker niet op langer termijn (1 grote sheet, meerdere kleine? Dikke troep!)

Ben wel benieuwd of iemand goeie suggesties nog heeft want eigen beheer en database (laat staan MSSQL) is volgensmij niet te krijgen. http://letsfreckle.com/ lijkt qua stijl imo precies wat de bedoeling is, niet meer werk dan paar velden invullen zoals wie, wat en wanneer (datum niet eens nodig wanneer je dit dezelfde dag nog invult). Helaas is letsfreckle dan weer niet in eigen beheer. Vooral voor overzicht en uren management wil je natuurlijk niet iedere entry in een spreadsheet door gaan werken of gaan programmeren in spreadsheets (imo echt een oud/fout gebeuren :)).

Leuk onderwerp en iets waar je je hele leven mee geconfronteerd wordt O-)

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Helemaal niemand hier op GoT die aan time tracking doet :?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May