Topic voor Vizio producten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-04 10:19
Lieve Adjes :P

Even een vraagje, voor mijn studie volgend jaar moet ik een laptop hebben, terwijl ik me aan het oriënteren was op de aanschaf hiervan, kwam ik de nieuwe Vizio PC-lijn tegen. Probleempje is dat Vizio alleen in teh States verkoopt en er dus grijze import plaats zou moeten vinden om er een hier te krijgen. Nu de vragen:
- Mag ik hier een topic voor openen?
- In welk forum mag dat topic?

Ik hoor het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:01
Of het mag ga ik niet over, maar lijkt me dat het dan in Complete Systemen & Laptops zou moeten, als het mag :P

Maar hoeveel ervaringen of iets verwacht je over iets wat niet in Europa te krijgen is? Ik denk zeer weinig ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-04 10:19
Ja geen idee, maar ik heb zelf al geen ervaring met grijze import, dus dat is eigenlijk waar ik advies over wil vragen. Daarnaast hebben android-feuns van Motorola ook gretig aftrek gevonden op on continentje, dus het kan wel, al wil dat natuurlijk op zich niets zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Topics over importeren zijn er genoeg, tevens is het een kwestie van douane.nl checken / bellen en klaar :)
Als het een topic is over de gebruikerservaringen van de Vizio-PC lijn is, gewoon starten :) Je start toch geen topics om er een groot en daverend succes van te maken mag ik hopen... Als het gaat lopen is dat leuk, if not..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09 14:53

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topics over grijze import moet je wel voorzichtig mee zijn. Zodra het over het omzeilen van douane etc gaat is het snel over met de pret.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.