snelste processor voor mijn moederbord

Pagina: 1
Acties:

• petjax
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-01 10:04
hallo ik heb een 2e computer met een M3N 78-vm am2+ mobo en nu vroeg ik me af wat de snelste processor die ik nog hier in kan doen?

ik heb gekeken op de site van mijn mobo fabrikant maar het is voor mij mumbo jumbo ik zie een hele lijst van processors maar welke nou goed of snel is kan ik geen brood van maken.

Ik heb wel gehoord dat de phenom 2 series dat moeten zijn maar zoals gezegd ik kan er geen wol van spinnen.

bij voorbaat dank voor jullie tijd en moeite.

• bladerash
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-11-2025
Over het algemeen dit hele lijstje.. http://tweakers.net/price...NnDCIWUDt8pwN57OqKqFb1_UD

Daarnaast moet je kijken op de website van de fabrikant van je moederbord of ze een bios update nodig hebben om desbetreffende cpu's te ondersteunen.

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Je hebt ook een ander topic zie ik. Wat voor voeding heb je op het moment en wat is het budget voor videokaart plus processor?

• petjax
oké dank jullie wel voor uw reacties en bladerash er is mij al vertelt dat ik een bios update nodig heb,maar dat is geen probleem met software en/of installeren kan ik aardig mee uit de voeten en deze processor is mij aanbevolen als beste prijs/kwaliteit verhouding AMD Phenom II X4 965 Black Edition Score: 4.5 Socket AM3 quad-core proc. van 3,4GHz mee eens of zit er nog betere tussen,want als er niets tussen de partij hardware zit van mijn vriend dan weet ik in ieder geval wat een goede is voor fps game's testen wat ik het meeste doe op deze computer,ja en internetten maar dat maakt niet zo een verschil dacht ik?.

Dagion ik heb een cooler master gx550watt cooler en voor de videokaart heb ik ongeveer 100 euro voor de redenen die ik heb uitgelegd in mij andere topic,maar met de processor wil ik nog even wachten omdat over 2 maandjes een vriend van mij een grote partij hardware{faillissement opkoop} gaat krijgen{kopen natuurlijk}en daar zitten ook processors tussen en alle processors zijn tussen de 1 en 4 jaar oud en veel van de processors zijn amd dus ik denk dat het de moeite is dat ik even wacht jammer genoeg geen videokaarten dus die moet ik nu even kopen,en ik ga aan het eind van het jaar weer mijn oude videokaart vervangen in mijn eerste computer zogezegd en die kan ik dan weer in mijn tweede computer steken dus ik wil er niet zo veel aan uitgeven,zonde van mijn geld om nu weer 200 a 300 euro uit te geven voor 5a6 maanden.

maar ieder geval bedankt voor jullie antwoorden en tijd

[ Voor 8% gewijzigd door petjax op 28-06-2012 19:02 ]

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-03 15:43
petjax schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 18:44:
oké dank jullie wel voor uw reacties en bladerash er is mij al vertelt dat ik een bios update nodig heb,maar dat is geen probleem met software en/of installeren kan ik aardig mee uit de voeten en deze processor is mij aanbevolen als beste prijs/kwaliteit verhouding AMD Phenom II X4 965 Black Edition Score: 4.5 Socket AM3 quad-core proc. van 3,4GHz mee eens of zit er nog betere tussen?.

Dagion ik heb een cooler master gx550watt cooler en voor de videokaart heb ik ongeveer 100 euro voor de redenen die ik heb uitgelegd in mij andere topic,maar met de processor wil ik nog even wachten omdat over 2 maandjes een vriend van mij een grote partij hardware{faillissement opkoop} gaat krijgen{kopen natuurlijk}en daar zitten ook processors tussen en alle processors zijn tussen de 1 en 4 jaar oud en veel van de processors zijn amd dus ik denk dat het de moeite is dat ik even wacht jammer genoeg geen videokaarten dus die moet ik nu even kopen,en ik ga aan het eind van het jaar weer mijn oude videokaart vervangen in mijn eerste computer zogezegd en die kan ik dan weer in mijn tweede computer steken dus ik wil er niet zo veel aan uitgeven,zonde van mijn geld om nu weer 200 a 300 euro uit te geven voor 5a6 maanden.

maar ieder geval bedankt voor jullie antwoorden en tijd
Welk bedrijf is dat dan? Weten wij ook waar wij de komende twee maanden niets moeten bestellen.. ;-)

• petjax
hahaha ja maar maak je geen zorgen het is een Belgische leverancier en groothandel die geen zaken op het internet en/of particulieren doet,dus het ergste is dat ons kan gebeuren dat de bestellingen wat langer duren maar ik geloof niet dat ze erg veel leverden in Nederland zei mijn vriend want ik had dezelfde vraag aan hem LOL

• bladerash
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-11-2025
Waar gaat je vriend ze verkopen?
Misschien wil ik er ook wel 1 of 2 AM3 processors kopen.

• keup
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-03-2024
Phenom IIX6 1055T, wel afhankelijk soort programma's je veelal gebruikt, multithreaded of niet. Daarbij is de warmteproductie van een processor als deze relatief groot. Koeling voldoende aanwezig?

• petjax
wel bladerash als hij de partij mag ophalen{curator moet nog de definitieve inventarisatie opmaken en op papier zetten maar de deal is al gemaakt,en geloof me die lui zijn langzamer als ambtenaren}was hij wel van plan de beste spullen los en/of in kleine partij verkopen en de rest in massa,want het schijnt dat er wel een paar vrachtwagenladingen op te halen zijn dus ik kom hier terzijnetijd nog wel op terug,want ik was van plan er ook wel een gedeelte ervan te kopen om ze los op het internet te verkopen,maar het is altijd afwachten wat ertussen zit,maar ik ken die vriend van mij al sinds de lagere school,dus er is voor iedereen wel een goede deal te maken.

En keup bedankt voor u reactie,ik gebruik deze computer vooral om gedownloade fps/action/action adventure
games mee te testen{try before you buy zeg maar} en om te internetten en een beetje films en series te kijken en dat is het wel zo een beetje,en ik heb geen idee waar deze processor goed en/of het beste geschikt voor is,en voor de koeling er schijnen in de partij die mijn vriend gaat opkopen ook zeer goede waterkoeling sets in te zitten,dacht ik te horen maar ik dacht dat waterkoeling altijd in de case zaten maar ik kan het mis hebben,maar dat is geen probleem ik heb er nu vier fans inzitten,en van wat ik me heb laten vertellen zitten er 2 hele goeie bij,eerlijk gezegd heb ik in denk een jaar niet in deze case gekeken{een kennis van mij bouwt alle hardware in dus ik kom nooit in die kast} ,maar ze zijn heel stil ik hoor ze bijna niet.

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-03 19:41

Bolletje

Moderator Harde Waren
> CAA.

• petjax
??????????????????????CAA
Pagina: 1