Ok dank jullie wel voor jullie tijd en reacties want ik wordt helemaal gek van al die verschillende videokaarten elk model heeft 20 soorten en 20 verschillende prijzen,nooit geweten dat budget shopping zo lastig was LOL
Want normaal als ik wat nieuws nodig heb vraag ik een paar mensen die weten wat ze zeggen{zoals jullie hier en andere forums} wat is goed en doet het wat ik nodig heb en kies uit die producten.
Maar dan heb ik er ook over nagadacht van dat wil ik upgraden en dan doe ik dat maar er was bij mij nooit wat kapot gegaan{klop,klop,klop op hout}en met mijn oude kaart{en DERACO96 dank je wel maar dat heb ik ook al geprobeerd,en in de vriezer toen dat niet gelukt was,maar mijn computer heeft hem goed gebakken LOL} heb ik geen goeie keus gemaakt zie en hoor overal{een erg heethoofd schijnt het} en achteraf natuurlijk, en MUVO nog bedankt voor die lijst erg makkelijk!!,maar dan nog heeft elk model weer 5of 8 verschillende soorten en ik heb geprobeerd allemaal vergelijkingen en dat soort dingen te doen maar als je niet weet wat all die mgh pixel-shaders enz,enz, doen dan ben ik nog geen stap verder en een stuk vermoeider en verward en dan ben ik blij dat er site's en mensen zoals jullie zijn,maar om een kort verhaal lang te maken.
JISM dus u denkt dat een amd kaart beter zou kunnen werken dan nvidia,want ik was eigenlijk door wat ik hier en daar opgepikt heb in mijn zoektocht dat nvidia beter zou zijn omdat ik all nvidia drivers heb geinstalleert.
Want na verder zoeken heb ik weer een andere kaart gevonden die misschien weer beter is{maar dont take my word for it,no really don't LOL}
http://computer-software....gtx560-superoverclock-1gb die kost 129euro en is van alternate 1ehands zogezegd maar als ik superoverclock zie denk ik meteen aan overhitting of valt dat mee?.
maar ik ben eigenlijk ook wel een beetje geneigd om de amd kaarten een keer een kans te geven sinds ik alleen maar nvidia heb gehad tot nu toe zonder eigenlijk een reden dus die 6850 Footstepz aandraagt lijkt mij ook wel wat voor die prijs,maar die schijnt weer een stapje terug te doen tegen de gtx560 dacht ik.
Maar waar het mij in the end om gaat is dat ik games kan testen als cod black ops of bf3 in die sterkte{ik speel 98% shooters en/of games als maffia en the godfather} en ik hoef geen 1900-1080 pixels te spelen 1024 of 1100 of 1200 is goed genoeg als resoluties als de gameplay maar goed is en geen stotters of hoe je het ook zegt inzitten dan ben ik al tevreden.
En 2e hands ben ik al een paar keer in de fout gegaan dus liever niet en dit is maar een tijdelijke oplossing dus ik zou toch graag rond de 100 euro blijven anders zit ik straks weer met een kaart van 150 a 200 euro zoals ik altijd doe maar ik moet maar eens leren om binnen mij budget te blijven,want het is altijd voor 20 euro meer heb je die en voor 30 euro meer die,en met alle respect en goede bedoelingen ik wil eens een keer binnen mij budget blijven,dus als jullie nog meer suggesties hebben heel graag,want ik heb ook geen idee welke online winkel goed en/of betrouwbaar is en voordelig of niet,geloof me ik heb veel adviezen en/of recensies gelezen en ja wie moet je geloven of zijn ze wel echt en ik ben niet echt de geduldigste persoon in dat soort dingen jammer genoeg.
Dus elke hulp en advies is welkom en gewaardeerd dank jullie wel
hehe sorry voor het lange verhaal