Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Lokale homepagina

Pagina: 1
Acties:
  • 286 views

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:01
Hallo mede-tweakers,

Ik wil een nieuwe lokale homepagina maken (simpel HTML bestandje of lokale webserver, maakt niet uit) maar heb totaal geen inspiratie. Heb nu nog een simpel HTML bestandje met wat iframes en wat links, maar ziet er niet echt mooi uit.

Dus ik vroeg me af, welke tweakers hebben nog meer een eigen homepagina gemaakt, welke er mooi en strak uitziet?

Op die manier kan ik mooi even inspiratie opdoen, kunnen jullie elkaars homepagina bewonderen en elkaar tips e.d. geven. Kon namelijk geen ander topic vinden welke specifiek over lokale homepagina's gaan.

Dus geen algemene homepagina's, maar een mooie gepersonaliseerde pagina welke er strak uitziet en welke alles heeft wat een tweaker nodig heeft.

Ook is het geen probleem code (of delen daar van) mee te posten, maar hoeft niet.

Ik ben benieuwd! :)

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-11 20:57

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Bedoel je net als Show hier je eigen website ?

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• ItsValium
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-11 14:05
iframes??? die zijn echt niet meer van deze tijd, maar ik snap niet echt wat je bedoeld met homepage, bedoel je dan een homepage op je lokale pc die getoond wordt bij het starten van je browser, of echt publiekelijke pagina over jezelf?

• Hatsjoe
Heb geen HK access dus zou het niet weten, maar aan de hand van de topic titel gaat het niet specifiek over lokale homepagina's, alleen bedoeld voor jezelf?

• Hatsjoe
ItsValium schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 21:54:
iframes??? die zijn echt niet meer van deze tijd, maar ik snap niet echt wat je bedoeld met homepage, bedoel je dan een homepage op je lokale pc die getoond wordt bij het starten van je browser, of echt publiekelijke pagina over jezelf?
Dat klopt, dat is het punt op dit moment ook. Zit nu erg simpel in elkaar, en wil het dus strakker en mooier doen, heb alleen geen inspiratie.

En wat ik bedoel is, een homepagina die je krijgt met het opstarten van je browser inderdaad (of een bookmark is wat mij betreft) waar gewoon allerlei dingen opstaan die jij nodig hebt, handig vind etc...

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Alles in bookmarks douwen, sneltoetsen dat je met een aantal letters je favoriete websites kunt opvragen en gewoon about:home of http://google.nl als homepagina? 8) Is toch persoonlijk? Als je weet hoeveel en wat je er wilt hebben staan is het per categorie in te delen, en anders is er altijd iGoogle :>

btw: het edit-knopje zit er niet voor niets

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:22
Ik mag graag de laatste nieuwtjes lezen, dus diverse tabs openen is niets voor mij, maar zo'n persoonlijke homepage wel. Heb een tijd Netvibes en iGoogle gebruikt, maar omdat ik een tweaker ben heb ik zelf zo'n pagina gemaakt: *knip*

Elke half uur (of wat ik dan ook maar instel) wordt dit ververst, en laat door middel van RSS-feeds de laatste koppen zien van de feeds die ik toevoeg. Werkt ook goed op mobiel, table en ereader. Ben er wel tevreden mee!

[ Voor 3% gewijzigd door MueR op 27-06-2012 22:24 ]

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-11 20:57

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Inderdaad, chrome en ff hebben opties dat je verdergaat met je browsing op het moment dat je de browser opstart. daarnaast heb je een bladwijzerbalk en autoaanvullen om sites te bezoeken. Als je ze niet kan onthouden ga je er niet vaak genoeg naar :p

Voor nieuws en interesses kan je in principe reddit frontpage aanpassen om de subreddits van je keuze erop te laten verschijnen.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:39

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Inspiratie opdoen moet je echt zelf doen. Dit past niet binnen de Devschuur.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.