Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Idee] Aflopende veilingen

Pagina: 1
Acties:

• xAn52
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 22:07

xAn52

Whatever...

Topicstarter
Wellicht een leuk idee (à la ebay): een lijstje met de volgende 5 aflopende veilingen op de V&A frontpage? Zo onder de laatste 5 vraag adjes en boven de locatie zoeker?

Of zit ik hier dan verkeerd?

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Zie ik persoonlijk niet echt zitten. Heeft voor mij niet echt nut, en als mijn advertentie er tussen zou staan zou ik ook niet blij zijn. Heb nu al te vaak dat mensen bieden en dan niet meer reageren of afhaken. Met zo'n overzichtje werk je impuls biedingen alleen maar in de hand.

• xAn52
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 22:07

xAn52

Whatever...

Topicstarter
Ik ga even uit van het goede in de tweaker.
Net zoals ik de lijst van de nieuwe adjes ook leuk vind om (inderdaad) eens een koopje te scoren, zie ik dit ook wel zitten. Dat er haken en ogen aanzitten snap ik ook (zoals de 30 dagen veilingen die al lang verkocht danwel vergeten zijn) maar wellicht geeft het een nieuwe impuls.

Zo zie ik ook liever een 1-dags veiling, omdat dat (uit ervaring) toch wel meestal de tijd is waarbinnen de biedingen plaatsvinden. Toch laat ik ze dan nog 2 dagen doorlopen, voor de "eerlijkheid". is toch iets waar je je aan commiteerd. Plus ik verkoop dan ook altijd voor de prijs die er dan staat. Ga daar ook geen voorbehoudingen aan hangen.

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Als het goed is staat het op de planning. Zou het zelf ook prettig vinden, impulsbiedingen houd je toch denk ik.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:10
Dit is een featurerequest dus ik gooi 'm naar Lieve Devvers. Een leuk idee alleen we hebben inmiddels een pakhuis vol leuke ideeën. Dus of en wanneer het gemaakt gaat worden : geen idee.

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Bedankt voor het meedenken. Ik zal het nog eens bespreken, gezien de grote hoeveelheid features die we al hebben liggen verwacht ik alleen niet dat we hier op korte termijn wat mee zullen doen.
Pagina: 1