Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:14
Hé hallo daar!

Ik wil mijn telefoon als agenda gaan gebruiken en vind de standaard agenda app van Android geweldig, met één nadeel. Het lukt mij niet om kleurcodes aan mijn agenda toe te voegen voor dezelfde dag. Enig idee of dit mogelijk is? Voorbeeld:

Werk: 08.00 - 15.00 kleur = blauw
@ vriendin 17.00 - 19.00 kleur = rood
gamen 19.03 - 03.00 kleur is groen

Als dit niet kan in deze app graag een ander mooi alternatief. Ik heb Business Calender en Jorte al geprobeerd, maar vind ik (naar mijn mening) erg omslachtig werken...

Alvast bedankt!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-11 16:43
Kan je niet instellen dat je twee agenda's hebt een gezamenlijk een prive. Dat je dan afspraken maakt in de zakelijke agenda ziet je vriendin ook en bij prive niet?

Mag je wel tot 3 uur 's nachts gamen van je vriendin :p.

Verwijderd

Goede agenda maar herhaal afspraken voor b.v. 2 of 3 wekelijks/maandelijks is niet mogelijk. Daardoor voor mij e.a. niet (goed) bruikbaar.
Android is hier een buitenbeentje...
Vergeten of zit hier een bewuste keuze achter?

De verschillende kleurcodes heb ik ook nog niet gevonden.
Voor mij dus minimaal 2 nadelen..

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:14
[b][message=38493314,noline]
Mag je wel tot 3 uur 's nachts gamen van je vriendin :p.
Ze doet het er maar mee C=

Zo'n dubbele agenda (hehe) vind ik ook niks. Ik had er al naar gekeken maar vind dat weer te omslachtig voor maar een agenda. Het moet het doen, zonder poespas, maar iig bedankt!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:56
Gewoon binnen je Google Calendar meerdere agenda's aanmaken.
Die worden dan gesynchroniseerd via je gmail account.
Dan kun je zelf de kleur instellen.
Bij het aanmaken van de afspraken de juiste agenda selecteren en klaar ben je.
Herhaalafspraken zijn ook mogelijk.

Verwijderd

Het is wat extra opletten wat de verschillende agenda's en kleuren betreft maar hoe zit het met Ofline beheren van Google Calendar ?
Inderdaad zijn herhaal afspraken per 2,3 dagen/weken/maanden daar wel mogelijk.
Ik schrijf de afspraken op een papiertje en voer het in bij een wifi-point want heb geen abbo.
Hoera de (Android) computer (-;
Pagina: 1