Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Embedded Youtube player corrupt in Firefox 13

Pagina: 1
Acties:

• GlobalHawk
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-09 17:28
Als ik scroll op een pagina waar embedded Youtube players (of flash players van andere streaming sites) staan, dan vervormd de tekst en de player zelf. Zie onderstaande screenshots als voorbeeld om te zien wat ik bedoel:

Goed:

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8146/7455070498_459d553e6d_b.jpg

Fout:

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7248/7455071068_e2cd30f397_b.jpg

Browser is Firefox 13.0.1 en Adobe flash player 11.3.300.262 (allebei de laatste versie). Windows 7 (64-bit). BTW, in Chrome werkt alles correct. In IE 9 zie ik bij embedded players alleen een zwart scherm en bij IE 9, 64-bit zie ik een wit vak met een kruisje erin.

Iemand die hier een oplossing voor heeft? En dan met name voor Firefox 13, IE interesseert me niet zoveel...

• GlobalHawk
Iemand?

• willemd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Hetzelfde doet FF13 met Flash bij mij op Win7 (64bits). Heel vervelend. Onder FF12 ging het wel goed, dus ik ga er maar vanuit dat er binnenkort een update voor komt.

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik denk dat het echt een combi is van FF 13 met flash player 11.3.300.262. Ik heb het ook als ik flash kijk op youtube dan crasht de plugin heel vaak. Ook nog weer na een verse Windows installatie. Hoop dat ze snel een update doen bij Firefox of Adobe.

[ Voor 3% gewijzigd door Ernemmer op 06-07-2012 13:12 ]

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Ik zie hier dat het probleem in FF 14 en FF 15 nog niet is opgelost ;)
En dat het niet alleen Youtube is.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• GlobalHawk
Ok, bedankt voor de reacties...het is inderdaad niet alleen met Youtube, maar ook met andere flash players.

Maar afwachten tot één van beiden met een update komt.....tenzij iemand hier een oplossing heeft...

• XpanD
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:10
Ik heb het hier ook met Pale Moon 12.2.1 (aangepaste versie van Firefox, kan even niet vinden of deze gebaseerd is op 12 of 13) en de genoemde versie van Flash. Ik ga dit topic even volgen!

• Willem71
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-12-2020
Ik heb dit probleem gehad met win7 64 bit, ie9.
Nadat ik de laatste versie van flashplayer (expliciet de 64 bit versie)en Silverlight opnieuw heb geinstalleerd, is het weer prima af te spelen.
Heb dus geen ervaring met FF, maar dacht toch maar even te posten.

• MORCIK
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11 20:13

MORCIK

DJ, Spin That Wheel

Ik heb tot voor kort regelmatig problemen gehad met voornamelijk YouTube en Google Streetview in combinatie met Firefox, zelfs met de meest recente versie, zowel 32-bit als de Nightly 64-bit. Onder andere dat Firefox oneindig lang probeerde verbinding te maken of dat YouTube corrupt werd als je de pagina naar beneden of boven scrolde. Ook het volume stond telkens op maximaal bij het openen van een ander filmpje. En het ergste van allemaal, de PC crashte regelmatig muurvast zonder enige foutmelding. Resetten is dan de enige optie.

Ik had altijd het vermoeden dat het aan Flashplayer lag, ondanks de meest recente versie, maar niets lijkt minder waar. Nu ik sinds 2 dagen Silverlight uitgeschakeld heb als plugin in Firefox zijn alle kuren verdwenen. Hoewel ik het nog enkele dagen wil aankijken om er zeker van te zijn dat Silverlight de boosdoener is ben ik er haast zeker van dat de combinatie van Flash, Firefox en Silverlight onverklaarbare problemen geeft.

You only live once, so live to the max's

Pagina: 1