Hallo,
Ik zou graag men eigen pc bouwen maar weet niet goed waar ik de stukken ervoor kan vinden.
Men budget ligt ongeveer rond de €600 voor een snelle krachtige& een pc voor games ( dus met een goede videokaart) Is het mogenlijk om tegen deze prijs een pc met goed materiaal te bouwen?
Waarvoor heb ik een PC nodig ? - Gamen (Zware graphic card), huiswerk, internet
Wat is mijn budget ? - €600,- is het maximum
Een merkcomputer of een samenstelling ? - Het liefst samengesteld
Ga ik overklokken ? - Misschien later
Ga ik later upgraden ? - Ja. Maar ik zou het wel fijn vinden als mijn onderdelen langer dan 2 jaar up-to-date zijn als dat mogelijk is.
Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? - Ja, USB 3.0 sowieso.
Ga ik zelf assembleren ? - Ja
Heb ik een besturingssysteem nodig ? - Ja, Windows 7.
Ga ik zelf installeren ? - Ja, mits dit niet te moeilijk is
Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? - Mijn voorkeur gaat naar een intel processor, voor de rest heb ik niet echt voorkeuren, ik zou mijn pc gewoon zo stil mogelijk maken (waterkoeling?) gewoon een zo goed mogelijk systeem voor dit geld.
Alvast bedankt,
Ilias
Ik zou graag men eigen pc bouwen maar weet niet goed waar ik de stukken ervoor kan vinden.
Men budget ligt ongeveer rond de €600 voor een snelle krachtige& een pc voor games ( dus met een goede videokaart) Is het mogenlijk om tegen deze prijs een pc met goed materiaal te bouwen?
Waarvoor heb ik een PC nodig ? - Gamen (Zware graphic card), huiswerk, internet
Wat is mijn budget ? - €600,- is het maximum
Een merkcomputer of een samenstelling ? - Het liefst samengesteld
Ga ik overklokken ? - Misschien later
Ga ik later upgraden ? - Ja. Maar ik zou het wel fijn vinden als mijn onderdelen langer dan 2 jaar up-to-date zijn als dat mogelijk is.
Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? - Ja, USB 3.0 sowieso.
Ga ik zelf assembleren ? - Ja
Heb ik een besturingssysteem nodig ? - Ja, Windows 7.
Ga ik zelf installeren ? - Ja, mits dit niet te moeilijk is
Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? - Mijn voorkeur gaat naar een intel processor, voor de rest heb ik niet echt voorkeuren, ik zou mijn pc gewoon zo stil mogelijk maken (waterkoeling?) gewoon een zo goed mogelijk systeem voor dit geld.
Alvast bedankt,
Ilias
[ Voor 58% gewijzigd door zeef op 27-06-2012 18:29 ]