Zou je misschien iets meer informatie kunnen geven over wat je wilt afspelen (inhoud) en waarmee je dat afspeelt? Met zo weinig informatie kunnen wij geen correct antwoord geven. Ik kan uberhaupt geen vraag vinden als we heel pietleutig gaan kijken.
Lees voor het gemak ook het volgende Het algemeen beleid. Dan kun je nog veel plezier beleven aan GoT.
Lees voor het gemak ook het volgende Het algemeen beleid. Dan kun je nog veel plezier beleven aan GoT.
Life is not about specs, it is about joy!
Het is even handig om het volgende te vermelden (in je topicstart):Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:09:
ik probeer een .wav af te spelen maar ik krijg geen geluid maar mn versterker herkent wel dts.
- wat is het formaat van de .wav (encoding, bitrate, grootte, alles wat relevant lijkt)?
- met welk programma probeer je dit af te spelen (en op welk OS)?
- hoe heb je je computer gekoppeld aan je versterker?
- krijg je wel geluid over je versterker als je andere audio / video bestanden probeert af te spelen?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Op GoT verwachten we wat meer eigen inzet en initiatief, zie ook Het algemeen beleid. En een TS bestaande uit één regel (en dan ook nog een slechte) kan ik geen initiatief noemen. Er zijn al enkele punten gegeven waarmee je een volgende topic aan kan vullen om zo wel een compleet beeld te schetsen.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Dit topic is gesloten.
![]()