Beste GoT'ers,
Ik zit met het volgende.
Ik heb hier een Acer Aspire S3-951 binnen gekregen met een 512GB harde schijf, en een 20GB SSD schijf.
Tijdens het opstarten kwam ik in de setup van de installatie die op de SSD stond. Dit was Home Premium, en niet wat ik wou dus opnieuw opgestart en dus een USB boot gedaan(Ultimate).
Tijdens deze setup kon ik niet selecteren voor de SSD schijf, aangezien ik daar de OS op wou hebben. Dus toch op de HDD gedaan.
Nu open ik Deze Computer, en zie ik de SSD niet. Wel in schijfbeheer, maar niet in de BIOS. AHCI mode staat enabled.
Nu is mijn vraag,
Is er een manier om toch de SSD te benaderen. En de Setup die daarop staat te voltooien.
Of moet ik eerst de HDD formateren en dan laten opstarten via de SSD?
Hopelijk is het duidelijk, en kan iemand mij helpen.
Mvg, Elcappucino
'' Extra informatie''
Computerbeheer
Schijf 0 18,94GB
In orde (Sluimerstandpartitie)
Schijf 1 15,14GB
In orde Herstelpartitie
C: 450,53GB
In orde (opstarten, wisselbestand..)
Ik zit met het volgende.
Ik heb hier een Acer Aspire S3-951 binnen gekregen met een 512GB harde schijf, en een 20GB SSD schijf.
Tijdens het opstarten kwam ik in de setup van de installatie die op de SSD stond. Dit was Home Premium, en niet wat ik wou dus opnieuw opgestart en dus een USB boot gedaan(Ultimate).
Tijdens deze setup kon ik niet selecteren voor de SSD schijf, aangezien ik daar de OS op wou hebben. Dus toch op de HDD gedaan.
Nu open ik Deze Computer, en zie ik de SSD niet. Wel in schijfbeheer, maar niet in de BIOS. AHCI mode staat enabled.
Nu is mijn vraag,
Is er een manier om toch de SSD te benaderen. En de Setup die daarop staat te voltooien.
Of moet ik eerst de HDD formateren en dan laten opstarten via de SSD?
Hopelijk is het duidelijk, en kan iemand mij helpen.
Mvg, Elcappucino
'' Extra informatie''
Computerbeheer
Schijf 0 18,94GB
In orde (Sluimerstandpartitie)
Schijf 1 15,14GB
In orde Herstelpartitie
C: 450,53GB
In orde (opstarten, wisselbestand..)
[ Voor 10% gewijzigd door Elcappucino op 27-06-2012 15:55 ]