Hallo GoT,
ik heb nu een Cooler Master HAF 922, maar hier ben ik zo langzamerhand wel op uitgekeken, daar ik deze alweer 3 jaar heb. Het wordt tijd voor iets nieuws.
Wat wil je bereiken?
Ik wil een degelijke PC-kast, die als waardige vervanger voor mijn HAF 922 kan dienen.
Wat mag het gaan kosten?
Doet er niet toe, alles mag.
Heb je nog bepaalde voorkeuren? Waarom?
Hij mag in principe niet hoger zijn dan het hoogste punt van de HAF922, dus 500mm. Iets hoger mag wel, maar dat heb ik liever niet. USB3.0 aan de voorkant is een vereiste. Er moet een Scythe Mugen 2 in passen, qua hoogte van de koeler.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.
Intel Core i5 3570k
MSI Z77A-GD65
MSI HD6950 2GB
2x 4GB Corsair XMS3
Vertex 2 60GB
750GB Samsung HDD
500GB Samsung HDD
Scythe Mugen 2
Ik heb zelf zitten kijken naar een Corsair 600T, wat mij een zeer degelijke kast lijkt. Als jullie andere voorstellen hebben, dan hoor ik het graag.
ik heb nu een Cooler Master HAF 922, maar hier ben ik zo langzamerhand wel op uitgekeken, daar ik deze alweer 3 jaar heb. Het wordt tijd voor iets nieuws.
Wat wil je bereiken?
Ik wil een degelijke PC-kast, die als waardige vervanger voor mijn HAF 922 kan dienen.
Wat mag het gaan kosten?
Doet er niet toe, alles mag.
Heb je nog bepaalde voorkeuren? Waarom?
Hij mag in principe niet hoger zijn dan het hoogste punt van de HAF922, dus 500mm. Iets hoger mag wel, maar dat heb ik liever niet. USB3.0 aan de voorkant is een vereiste. Er moet een Scythe Mugen 2 in passen, qua hoogte van de koeler.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.
Intel Core i5 3570k
MSI Z77A-GD65
MSI HD6950 2GB
2x 4GB Corsair XMS3
Vertex 2 60GB
750GB Samsung HDD
500GB Samsung HDD
Scythe Mugen 2
Ik heb zelf zitten kijken naar een Corsair 600T, wat mij een zeer degelijke kast lijkt. Als jullie andere voorstellen hebben, dan hoor ik het graag.
http://specs.tweak.to/18230