Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik heb een probleem met f1 2011. Als ik met toetsenbord speel gaat mijn auto wel tot de maximum snelheid maar wanneer ik het stuurtje (logitech driving force GT) aanzet en die gebruik gaat men auto maar maximaal 250. Ik heb internet afgezocht maar kon er niks over vinden. Kunnen jullie mij hier misschien verder mee helpen

Mvg Robin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynoot
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-08 06:23
Heb je Logitech Gaming Profiler geïnstalleerd? Hiermee kan je em kalibreren. De software is te vinden op de website van Logitech, bij drivers.

Als je Gaming Profiler al geïnstalleerd hebt, misschien dat er dan een optie in F1 2011 zit waarmee je je stuur kan kalibreren. Ik zelf weet dit niet, nooit naar gezocht. De optie zou bij instelling moeten staan.

[ Voor 44% gewijzigd door Dynoot op 27-06-2012 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu iets geinstalleerd voor het stuurtje dat heet logitech gaming software. Ik weet alleen niet als ik het geinstalleerd heb waar ik eht weer kan vinden want dat wordt niet aangegeven waar het neergezet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 16:26
Logitech profiler vindt je terug in je systeemvak(rechtsonder)

Ik kan tot nu toe het best uit de voeten met de onderstaande instellingen met m'n DFP.
Hoewel er is altijd nog ruimte is voor verbetering natuurlijk. :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lUqpt.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SSdY8.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IAAWW.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jRInw.png

[ Voor 74% gewijzigd door Flex0r op 27-06-2012 14:17 ]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
maar weet 1 van jullie hoe het kan dat mijn f1 auto maar 250 gaat met stuur en als ik toetsenbord gebruik dan gaat hij wel tot de masximal 310+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:37

Niellie41

[object Object]

Zijn de pedalen goed gekalibreerd? Het kan zijn dat je niet volledig het pedaal indrukt of dat je hem wel helemaal indrukt maar dat die dat niet goed registreert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:56

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Yep, je moet even handmatig alle knoppen / pedalen doorlopen in F1 2011, standaard is of gas of de rem niet juist, blijkbaar het gaspedaal.

Iig wel met mijn DFP, stuur klopt, maar bij het gaspedaal komt er een andere waarde te staan, wanneer ik deze handmatig doorloop, dan wat er standaard staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 16:26
Ik meen mij te herinneren dat de "Override Input Device Type" optie bij mij dwars zat maar ik ben niet 100% zeker dat dat de reden was waarom ik hem uit heb staan.

btw. dit topic hoort eigenlijk thuis in het problemen en vragen topic

[ Voor 29% gewijzigd door Flex0r op 27-06-2012 14:26 ]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:56

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Flex0r schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:23:
Ik meen mij te herinneren dat de "Override Input Device Type" optie bij mij dwars zat maar ik ben niet 100% zeker dat dat de reden was waarom ik hem uit heb staan.
Die heb ik dacht ik op steering wheel staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-10 12:39

HKS-Skyline

Vroooom ?

Ik heb toen ik dit stuur in mijn bezit had ook wat ruzie gehad met vergelijkbare instellingen.
Om een of andere reden willen sommige spellen de registratie van de potentiometers in de pedalen niet goed doorvoeren waardoor het spel denkt dat de pedalen niet volledig worden ingedrukt.
Dit is meestal in het spel te corrigieren, aan de screenshots hier boven te zien moet dat wel lukken.
Pagina: 1