Ik heb een pc waar office 2007 opstaat. Daarmee heb ik het volgende probleem de muis gaat flikkeren in word en outlook. Ik draai alles in windows 7 64 bit .Als ik de printer spooler uit zet is het over. Herstellen van office heeft ook niet geholpen. Weet iemand wat ik hier aan kan doen.
Wat bedoelje precies met muis flikkeren: knippert het pijltje? Als het lampje van de fysieke muis gaat knipperen heb je andere problemen
Aangezien het over is na uitschakelen van de spooler service: Windows is volledig uptodate, mag ik hopen. Kijk daarnaast even of er andere (nieuwer, of ouder) printerdrivers. Zegt het event log iets?
Herstellen van Office: omvatte dat ook het handmatig verwijderen van alle settings? (m.n. normal.dot denk ik).
Edit: [google=outlook word mouse blinks] geeft al snel http://www.systemadmin.ro...se-hourglassing-blinking/
Aangezien het over is na uitschakelen van de spooler service: Windows is volledig uptodate, mag ik hopen. Kijk daarnaast even of er andere (nieuwer, of ouder) printerdrivers. Zegt het event log iets?
Herstellen van Office: omvatte dat ook het handmatig verwijderen van alle settings? (m.n. normal.dot denk ik).
Edit: [google=outlook word mouse blinks] geeft al snel http://www.systemadmin.ro...se-hourglassing-blinking/
[ Voor 13% gewijzigd door F_J_K op 27-06-2012 11:47 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Verwijderd
De printer spool leegmaken helpt soms ook:
Open cmd als Admin
>net stop spooler
Ga naar Windows\System32\spool\printers en delete de items in de map
open cmd weer als Admin
> net start spooler
Open cmd als Admin
>net stop spooler
Ga naar Windows\System32\spool\printers en delete de items in de map
open cmd weer als Admin
> net start spooler