Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Muis flikkert in Word en Outlook 2007

Pagina: 1
Acties:

• Egbert Jan
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:58
Ik heb een pc waar office 2007 opstaat. Daarmee heb ik het volgende probleem de muis gaat flikkeren in word en outlook. Ik draai alles in windows 7 64 bit .Als ik de printer spooler uit zet is het over. Herstellen van office heeft ook niet geholpen. Weet iemand wat ik hier aan kan doen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Wat bedoelje precies met muis flikkeren: knippert het pijltje? Als het lampje van de fysieke muis gaat knipperen heb je andere problemen :P

Aangezien het over is na uitschakelen van de spooler service: Windows is volledig uptodate, mag ik hopen. Kijk daarnaast even of er andere (nieuwer, of ouder) printerdrivers. Zegt het event log iets?

Herstellen van Office: omvatte dat ook het handmatig verwijderen van alle settings? (m.n. normal.dot denk ik).

Edit: [google=outlook word mouse blinks] geeft al snel http://www.systemadmin.ro...se-hourglassing-blinking/

[ Voor 13% gewijzigd door F_J_K op 27-06-2012 11:47 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

De printer spool leegmaken helpt soms ook:

Open cmd als Admin

>net stop spooler

Ga naar Windows\System32\spool\printers en delete de items in de map

open cmd weer als Admin
> net start spooler

• Egbert Jan
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:58
De printer spooler is al een keer leeg gehaald
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:46: