PendingFileRenameOperations

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gubyan
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-07-2023
Beste Tweakers,

Tijdens de installatie van een WHS 2011 kwam ik het volgende issue tegen op 1 van de client laptops:

PendingFileRenameOperations

is gevuld met de volgende waarde:

\??\C:\SensApi.dll

\??\C:\msimg32.dll

Deze inhoud blijf er maar in zitten en voorkomt daarmee dat je de connector kunt installeren.
Na renamen van de reg key, kon ik gewoon de connector installeren en voila alles werkt.

Echter... het blijft knagen waar komt deze onzin vandaan?

Heeft iemand ervaring hiermee of suggesties?

Many thanks,

Gubyan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-10 11:14
PendingFileRenameOperations wordt gebruikt voor het vervangen van bestanden tijdens boot welke tijdens installatie van een applicatie gelocked zijn.

Nadeel is dat de entries wel eens willen blijven bestaan als de source ineens verwijderd is (bijv. bij direct verwijderen van de app zonder reboot). Sommige applicaties controleren tijdens installatie op deze key en vertikken te installeren als deze key nog entries bevat.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 09:00
Heb je het probleem door google gegooid? Lijkt een bekend probleem te zijn met de connector software wat zich op sommige systemen voor doet. Maar als het nu opgelost is zou ik mij er niet al te druk over maken als ik jou was.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gubyan
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-07-2023
Klopt de connector is geinstalleerd, maar ik zou juist willen achterhalen welk stukje software dit veroorzaakt. Want de key blijft terugkomen.

Ik heb me wezenloos gezocht (overdreven) enkele uren via google etc maar no luck.

Weet iemand hoe ik kan achterhalen hoe deze key telkens weer wordt opgevoerd en in de reg wordt gezet?
Of vraag ik nu het onmogelijke?