Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Codeslot op deur met API en Webrelais

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Ik ben opzoek naar een creative oplossing of een specifiek product. ZIt al tijden te zoeken maar kom er niet uit.

We zijn bezig met het maken van een systeem voor toegang tot een bepaalde ruimte. Iemand reserveerd, krijgt een sms met een code, en kan naar binnen binnen zijn tijd met die code.

Opzich allemaal prima te doen. In het begin wilden we bij de deur een numpad hangen en die verbinden aan een pc, middels webinterface kijken of de code klopt, zoja, doorgeven aan een webrelais waardoor de deur open gaat.

Nu lopen we tegen het probleem aan dat er meerdere deuren zijn. Bij elke deur een monitor en een pc neer zetten is dus niet echt een optie. Ik zoek nu een codeslot bij de deur, die middels een API benaderbaar is zodat codes er in en er uit gehaald kunnen worden. Ook kan het natuurlijk zijn dat hij de codes extern uit een database haalt. Dit moet mogelijk zijn lijkt me, alleen kan ik het juiste product niet vinden.

Is er iemand die mij opweg kan helpen?

• Mike2k
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-10 07:43

Mike2k

Zone grote vuurbal jonge! BAM!

You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.

Verwijderd

Topicstarter
Zoiets ja, alleen lijken dit echt sloten. Dit komt bij een electrische schuifdeur te hangen. Hij moet dus een stroompuls geven in plaats van mechanisch een deur open draaien...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb denk ik gevonden wat ik zoek. http://www.hcontrol.nl/hcontrolshop/?sLang=nl
Toch nog aan het kijken naar alternatieven. Zijn er mensen die een alternatief hebben gevonden?