Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

TV Gelderland onjuist formaat op 3:4 toestel

Pagina: 1
Acties:
  • 473 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ontvang TV analoog via provider Lijbrandt op meerdere toestellen (o.a. B&O) met nog ordinaire 3:4 beeldbuizen.
Geen enkel toestel heeft een optie om beeldformaat in te stellen.
Tot ongeveer een maand geleden werd het breedbeeld van TV Gelderland op alle toestellen correct weergegeven, dat wil zeggen boven en beneden een zwarte balk.
Sinds een maand is het beeld van TV Gelderland op alle toestellen schermvullend en in de hoogte opgerekt.
Het beeld van alle andere breedbeeldzenders (ook b.v. TV Oost) wordt nog steeds met balken boven/beneden weergegeven, dus ook op 3:4 met een juiste beeldverhouding.

Wat kan hier aan de hand zijn?

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dat is een foutje bij de zender, had ik met TV Enschede een tijd terug en na een mailtje die kant op te hebben gestuurd werd het opgelost. Het signaal waar de tv aan kan zien of het 4:3 of 16:9 is is dan niet goed geloof ik, daar kan alleen de zender wat aan doen.

[ Voor 45% gewijzigd door Raven op 27-06-2012 10:37 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Verwijderd

Topicstarter
Raven schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:31:
Dat is een foutje bij de zender, had ik met TV Enschede een tijd terug en na een mailtje die kant op te hebben gestuurd werd het opgelost. Het signaal waar de tv aan kan zien of het 4:3 of 16:9 is is dan niet goed geloof ik, daar kan alleen de zender wat aan doen.
Dank voor het antwoord.
Ik ontvang mijn analoge signaal via Lijbrandt en vind dat zij zich niet kunnen verschuilen door te verwijzen naar TV Gelderland. Ik neem van Lijbrandt een produkt af en daaraan klopt iets niet. Het is aan Lijbrandt om dat (met TV Gelderland) op te lossen.

• AtRi
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
En wat zegt Lijbrandt?

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:40
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 00:01:
[...]

Dank voor het antwoord.
Ik ontvang mijn analoge signaal via Lijbrandt en vind dat zij zich niet kunnen verschuilen door te verwijzen naar TV Gelderland. Ik neem van Lijbrandt een produkt af en daaraan klopt iets niet. Het is aan Lijbrandt om dat (met TV Gelderland) op te lossen.
Je kunt ook je principes even aan de kant schuiven en even een mailtje wagen naar TV Gelderland die het zonder gezeik misschien wel meteen voor je oplossen ;).

gewoon nee.

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 29-11 15:07
Dit is inderdaad iets wat Lijbrandt voor je op moet lossen. Aangezien dit verder niets met internet te maken heeft sluit ik dit topic.

If it ain't broken, tweak it!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.