Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Progamma's van een uitgebreid gamma. Zowel kleine taken als grote taken. Hierbij hoort games natuurlijk ook bij.
Wat mag je laptop gaan kosten?
+- €800
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Ik heb hem in de eerste plaats nodig voor mijn hogere studies. Maar op zich maakt het niet zoveel uit welk gewicht het heeft. Accuduur heeft wel enkel belang
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Graag zou ik advies willen hebben over de aankoop van een nieuwe laptop. Ik ga het vooral gebruiken voor school, maar ook andere dingen zoals gaming, ed. Deze moeten zo goed mogelijk voldoen aan de volgende vereisten:
- hd-scherm is een must
- i7 ivy/sandy bridge cpu
- 8gb ram, heb uit ervaring ontdekt dat ik met 6 gb ram iets te weinig heb.
- voldoende grafisch vermogen.
Mvg
Arne S
Progamma's van een uitgebreid gamma. Zowel kleine taken als grote taken. Hierbij hoort games natuurlijk ook bij.
Wat mag je laptop gaan kosten?
+- €800
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Ik heb hem in de eerste plaats nodig voor mijn hogere studies. Maar op zich maakt het niet zoveel uit welk gewicht het heeft. Accuduur heeft wel enkel belang
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Graag zou ik advies willen hebben over de aankoop van een nieuwe laptop. Ik ga het vooral gebruiken voor school, maar ook andere dingen zoals gaming, ed. Deze moeten zo goed mogelijk voldoen aan de volgende vereisten:
- hd-scherm is een must
- i7 ivy/sandy bridge cpu
- 8gb ram, heb uit ervaring ontdekt dat ik met 6 gb ram iets te weinig heb.
- voldoende grafisch vermogen.
Mvg
Arne S