Hallo,
Ik ben nu al 2 dagen bezig met een facebook-login mogelijkheid op mijn site. Ik wil het idee van http://www.realfoot.com/facebook_connect/tutorial.php volgen. Dus inloggen via FB -> verbinding koppelen in DB en daarna auto-inlog.
Ik heb al een inlogbutton, en ik kan authorizen. Waar gaat het mis:
Ik kan niet worden doorgestuurd. Na authorizen blijft ie op dezelfde pagina. Ik weet wel iets van een JS functie maar dat werkt niet. Hoe word ik doorgestuurd naar de fb_connect? (de documentatie is ook niet duidelijk)
Op de fb_connect pagina krijg ik geen UserID. Ik krijg gewoon 0, hij is wel gewoon authorized en tokens ed werken goed. Zelfs dit werkt niet:
Dit is wat gewoon wordt beschreven in de documentatie en moet gewoon werken.
Verder is de token zo opgebouwd: appId | secret
Deze is wel gewoon geldig.
Wat doe ik mis of gaat er mis? (ik zie vast iets over het hoofd maar ik kom er niet uit, elke tutorial geeft hetzelfde, deze manier)
Ik ben nu al 2 dagen bezig met een facebook-login mogelijkheid op mijn site. Ik wil het idee van http://www.realfoot.com/facebook_connect/tutorial.php volgen. Dus inloggen via FB -> verbinding koppelen in DB en daarna auto-inlog.
Ik heb al een inlogbutton, en ik kan authorizen. Waar gaat het mis:
Ik kan niet worden doorgestuurd. Na authorizen blijft ie op dezelfde pagina. Ik weet wel iets van een JS functie maar dat werkt niet. Hoe word ik doorgestuurd naar de fb_connect? (de documentatie is ook niet duidelijk)
Op de fb_connect pagina krijg ik geen UserID. Ik krijg gewoon 0, hij is wel gewoon authorized en tokens ed werken goed. Zelfs dit werkt niet:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| include('facebook.php'); $config['appId'] = 'LANG_GETAL'; $config['secret'] = 'NOG_EEN_SLEUTEL'; $fb = new Facebook($config); $fb_id = $fb->getUser(); if($fb_id) { echo $fb_id; } else { echo 'Geen user'; } |
Dit is wat gewoon wordt beschreven in de documentatie en moet gewoon werken.
Verder is de token zo opgebouwd: appId | secret
Deze is wel gewoon geldig.
Wat doe ik mis of gaat er mis? (ik zie vast iets over het hoofd maar ik kom er niet uit, elke tutorial geeft hetzelfde, deze manier)
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI