Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste gebruikers,

Ik ben momenteel een laptop aan het zoeken voor mijn studie. Ik zal hem voornamelijk gebruiken om software/(web)applicaties te ontwikkelen.

Ik heb zelf al enige research gedaan maar kan niet echt tot een goede beslissing komen.
Ik zit nu te twijfelen tussen de
ASUS k53z-sx125v
en
TOSHIBA Satellite C660-2FD

De toshiba lijkt me beter qua prestaties, maar de asus oogt beter :p

Andere mogelijkheden zijn natuurlijk welkom!
Ik wil kijken wat mogelijk is tot de €600,-

Graag jullie reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11-2024

electrom

Sapiens ars vivendi

Als je hem voornamelijk gaat gebruiken om software te ontwikkelen dan moeten de specs toch niet fantastisch zijn? Dit houdt ook in dat je hem waarschijnlijk veel gaat gebruiken en dat de accu goed moet zijn. Ik heb de Toshiba Satellite C660-258. Hij verschilt niet zoveel met de 2FD buiten dat de 2FD 6GB RAM heeft en de mijne maar 4GB RAM en die GeForce 315M videochip van de 2FD. De accu van de 258 is wel zeer goed!

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor softwareontwikkelen is een snelle CPU wel fijn. Lange compilatietijden zijn enorm storend..

Verder, in het 15" segment €550 kom je al heel snel uit bij de XPS 15, € 552 voor i5 en GT 525m met de juiste kortingsacties, en kwalitatief een stuk beter dan de rest in het segment.