Beste ict-ers,
Ben op zoek naar een nieuwe tv ter vervanging van mijn oude Led tv.
Nu had ik zoets van ik ga gelijk GROOT!
Nu waren dit de 1e tv's die ik op het oog had.
Mijn budget ligt rond de 1500
Wat zou nou de beste keus voor mij zijn?
Vind het erg moeilijk hier reviews - test resultaten over te vinden aangezien het nieuwe modellen zijn.
Mochten jullie trouwens een betere suggestie hebben be my guest mocht dat iets hoger liggen dan mijn budget is dat geen probleem.
Mijn eisen en waarvoor ik hem ga gebruiken:
Ik mijn tv voornamelijk als monitor gebruiken.
Ik zal hier bijna alles mee doen maar voornamelijk 1080P HD films kijken en gamen.
Kheb tevens een high end pc.
TV kijken doe ik amper en ben ook niet van plan een Blu Ray speler aan te schaffen.
Kheb toch gelezen dat het met sommige tvs kan gebeuren dat je overscreen krijgt ook 1 van de redenen wrom ik om hulp vraag.
Daarbij wil ik gewoon de juiste tv hebben voor mijn computer.
Betreft 3D.
Naar aanleiding van het zien van avatar in 3D vervolgens binnen een uur al knallende hoofdpijn te hebben denk ik dat ik beter af ben met passieve 3D dan Actieve 3D?
Het rare is dan ook wel weer dat ik totaal geen last had van hoofdpijn bij het kijken naar prometheus 3D,maar volgens mij is dit gefilmd in 2D en omgezet naar 3D? overigens was er wel bar weinig 3D daar niet van...
Ben op zoek naar een nieuwe tv ter vervanging van mijn oude Led tv.
Nu had ik zoets van ik ga gelijk GROOT!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | LG 55LM620S | € 1.333,- | € 1.333,- |
| 1 | Philips 55PFL5507H | € 1.387,- | € 1.387,- |
| 1 | Samsung UE55D6530 | € 1.299,- | € 1.299,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 4.019,- | |
Nu waren dit de 1e tv's die ik op het oog had.
Mijn budget ligt rond de 1500
Wat zou nou de beste keus voor mij zijn?
Vind het erg moeilijk hier reviews - test resultaten over te vinden aangezien het nieuwe modellen zijn.
Mochten jullie trouwens een betere suggestie hebben be my guest mocht dat iets hoger liggen dan mijn budget is dat geen probleem.
Mijn eisen en waarvoor ik hem ga gebruiken:
Ik mijn tv voornamelijk als monitor gebruiken.
Ik zal hier bijna alles mee doen maar voornamelijk 1080P HD films kijken en gamen.
Kheb tevens een high end pc.
TV kijken doe ik amper en ben ook niet van plan een Blu Ray speler aan te schaffen.
Kheb toch gelezen dat het met sommige tvs kan gebeuren dat je overscreen krijgt ook 1 van de redenen wrom ik om hulp vraag.
Daarbij wil ik gewoon de juiste tv hebben voor mijn computer.
Betreft 3D.
Naar aanleiding van het zien van avatar in 3D vervolgens binnen een uur al knallende hoofdpijn te hebben denk ik dat ik beter af ben met passieve 3D dan Actieve 3D?
Het rare is dan ook wel weer dat ik totaal geen last had van hoofdpijn bij het kijken naar prometheus 3D,maar volgens mij is dit gefilmd in 2D en omgezet naar 3D? overigens was er wel bar weinig 3D daar niet van...