Storing Vodafone 21-08-2012

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 11:40

bAdmuTs

mAzE

J0YR1D3R schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:43:
[...]

Voor jou en alle andere mensen die enkel Whatsapp hebben. Zet de proxy uit in je APN settings van Vodafone Live/NL. Gewoon leeghalen en opslaan. Staat er standaard in maar levert niets dan ellende. Tenzij je fan bent van bepaalde Vodafone diensten (wat ik niet kan voorstellen).
Toppie werkt weer :)

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ictinteresse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-09 17:22
OPLOSSING PROBLEMEN!!
Voor een ieder die problemen heeft met internet (behalve Whatsapp), kan hiermee opgelost worden.
Ik heb zelf een Samsung Galaxy S3 en voor mij was de oplossing als volgt.

Instellingen > Meer Instellingen (Draadloos en Netwerk) > Mobiele Netwerken > Namen Toegangspunten
> Klik op de menu knop en zeg Nieuwe toevoegen.
Vul deze gegevens in:
Naam: Vodafone Live
APN: live.vodafone.com
Proxy: leeg laten
Port: 8799
Gebruikersnaam: vodafone
Wachtwoord: vodafone
Server: leeg laten
MMSC: leeg laten
MMS proxy: leeg laten
MMS poort: leeg laten
MCC: 204
MNC: 04
Verificatietype: CHAP
APN protocol: IPv4
Type toegangspunt: default,supl

Deze instellingen werken 100%.
In eerste instantie nadat je deze hebt ingevuld en geselecteerd om te gebruiken ben je even je hele netwerk kwijt, en binnen 1 minuut heb je internet. Zo niet, start je toestel dan opnieuw op.

Dit werkt tot nu toe op 5 toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:11
Thanks, dat heeft geholpen. Dus die proxy van Vodafone is nog steeds rot nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:55
yups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 19:33

superwashandje

grofheid alom

werkt inderdaad, deze oplossing heb ik al een keer eerder toe moeten passen maar was alleen vergeten wat ik ook alweer moest doen :P thanks ictinteresse :)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ictinteresse schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:08:
OPLOSSING PROBLEMEN!!
Voor een ieder die problemen heeft met internet (behalve Whatsapp), kan hiermee opgelost worden.
Ik heb zelf een Samsung Galaxy S3 en voor mij was de oplossing als volgt.
Dat had ik een paar posts terug dus ook al gezegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:23
Ik snap alleen niet waarom Vodafone wel regelmatig smsjes kan sturen met domme reclame, maar als het netwerk eruit ligt kunnen klanten niet worden geinformeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Dersan schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 23:08:
Ik snap alleen niet waarom Vodafone wel regelmatig smsjes kan sturen met domme reclame, maar als het netwerk eruit ligt kunnen klanten niet worden geinformeerd?
Slapende honden wakker maken/slechte publiciteit.

Ik zet even mijn aluhoedje op en kom met de volgende verklaring voor de storing van gisteren: Het was volgens mij gewoon een verkapte marketingtruc om deze dingen te kunnen verkopen:
https://tweakers.net/nieu...pen-aan-klanten-met-slech
t-bereik.html
Iemand die tot 2 kan tellen zou zo'n ding namelijk nooit kopen. Dat ding gebruikt namelijk JOUW stroom en JOUW internetverbinding en alle data/minuten/smsjes die je gebruikt gaan gewoon van je bundel af EN je moet nog eens voor dat kastje zelf betalen. Pure oplichting dus.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 12:17
Tot gisteravond half 12 geen mobiel internet gehad, vanochtend werkte het weer na wederom een herstart. Gisteren ook 5x een herstart uitgevoerd maar helemaal niks.
Ik ben een beetje klaar met Vodafone, heb thuis en op het werk slecht bereik (al meer dan een jaar) en nu vrijwel om de week een storing, ik ga ze bellen wat de mogelijkheden zijn. Mij zijn ze kwijt als klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Nou het is dat ik die proxy uit hebt gezet, anders had ik nu nog steeds geen werkend internet. Helaas heb ik net weer een nieuwe abo, anders had ik echt graag weggewild. Dit is gewoon slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
Zojuist is de verbinding weer even weg gevallen! Inmiddels wel weer hersteld, ik ga zo maar eens een telefoontje plegen richting 1200 denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:54

ettie1990

PSN:ettiesick

ik had tot vannacht 1u alleen whatsapp geen internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaMeLiNoS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 15:42
Hier ook problemen gehouden met Whatsapp (ontvangen fotos) - Facebook en andere data applicaties waarin oa fotos etc voor binnengehaald moeten worden. Internet was niet stabiel en traag.

Zojuist de settings in de telefoon gezet vanuit de post van ictinteresse en works like a charm! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.EMP3ROR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2023

The.EMP3ROR

<3 MUSE

Wat was het leuk geweest als ik met bovenstaande settings toch eens foto's zou kunnen downloaden en versturen met WhatsApp, maar helaas... nog steeds dezelfde melding: "Download Failed. The download was unable to complete. Please try again later. [OK]" maar zoals gemeld, dit werkt al heel lang niet. Toestel: HTC Desire.

56 => 512 => 768 => 1024 => 2048 => 2240 => 3072 => 6144 und so weiter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:51

Sorcerer8472

Mens sana?

Mijn toestel moest even helemaal uit en aan. Leek wel of de dns-cache niet klopte ofzo, heel vaag... maar daardoor was airplane mode niet voldoende.

[ Voor 19% gewijzigd door Sorcerer8472 op 22-08-2012 11:24 ]

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:02

Nox

Noxiuz

BaszCore schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 09:30:
Zojuist is de verbinding weer even weg gevallen! Inmiddels wel weer hersteld, ik ga zo maar eens een telefoontje plegen richting 1200 denk ik...
Daar zal je weinig mensen tegen komen. 1201 moet je bellen. Thans, als je contract niet uit de oertijd stamt :P

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:51

Sorcerer8472

Mens sana?

Freekers schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 08:11:
[...]

Ik zet even mijn aluhoedje op en kom met de volgende verklaring voor de storing van gisteren: Het was volgens mij gewoon een verkapte marketingtruc om deze dingen te kunnen verkopen:
t-bereik.html
Iemand die tot 2 kan tellen zou zo'n ding namelijk nooit kopen. Dat ding gebruikt namelijk JOUW stroom en JOUW internetverbinding en alle data/minuten/smsjes die je gebruikt gaan gewoon van je bundel af EN je moet nog eens voor dat kastje zelf betalen. Pure oplichting dus.
Seriously? ...

Die dingen zijn vooral voor gebeld worden + bedrijfssituaties. Als je in een pand zit en zelf belt dan kun je immers een vaste lijn gebruiken en wifi voor het internet :) Zelf vind ik ze ook niet heel nuttig aangezien je meestal toch echt nog wel 2G-ontvangst hebt, behalve misschien in een werfkelder aan de gracht, of in een gigantische stalen fabriekshal. Dán heb je er echt wat aan. In beide situaties kun je niet verwachten dat je zondermeer ontvangst hebt.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
Bij mijn vriendin werkte alles weer na de hierboven geposte instellingen! Maar sinds vanochtend is het alweer kut. Zowel met de oude, als met de nieuwe instellingen.... Voortijdig contract opzeggen, behoort dat tot de mogelijkheden? Ze moet nog t/m feb 2013.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Killed-1 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:57:
Bij mijn vriendin werkte alles weer na de hierboven geposte instellingen! Maar sinds vanochtend is het alweer kut. Zowel met de oude, als met de nieuwe instellingen.... Voortijdig contract opzeggen, behoort dat tot de mogelijkheden? Ze moet nog t/m feb 2013.
Dat zou ik ook wel willen weten, zeker met de storingen die blijven komen blijkbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:11
Freekers schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 08:11:
[...]

t-bereik.html
Dat ding zou geen zier geholpen hebben in dit geval, aangezien de proxy rot was, of misschien nog steeds is, ik ga 'm niet meer instellen iig.

Vreemd genoeg moest ik vanochtend wel mijn mobiel netwerk even uit en aanzetten om weer verbinding te krijgen. Dat had ik voorheen nooit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Laatst online: 26-12-2023
RnB schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 18:31:
Kan ik ook last van deze storing hebben met het roamen in Gran Canaria? Sinds vanochtend doet mijn 3G hier niks, Safari geeft aan dat ie "could not activate data cellular".
Roamen werkt hier ook weer een beetje sinds gisterenmorgen. :/

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Killed-1 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:57:
Gok dat zij ook disclaimer erin hebben zitten dat zij streven naar 99% 'uptime', zelfs bij 3 volledige dagen niets werkend zit je daar nog boven.

Ik heb nog steeds continue 504 gateway timeouts.

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 22-08-2012 12:08 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:54
Internet blijft uitvallen als ik hem dan herstart doet die het wel weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
Ontbinden van contract kan alleen als je een "fysieke" brief stuurt naar vodafone met klachten. Je moet ze hierin een termijn stellen om te reageren en de mogelijkheid bieden de problemen op te lossen.
Het adres waar je het heen moet sturen is:

Vodafone
t.a.v. Special Services
Postbus 1500
6201 BM Maastricht

Ik heb toevallig net een brief zitten maken. Mijn vermoeden is alleen niet dat Vodafone akkoord gaat met het kosteloos ontbinden van het contract indien je klacht gebaseerd op 1 storing zoals die van gisteren. Mijn contract is ingegaan op juli vorig jaar en ervaar sinds die tijd al problemen met de dekking in en rondom huis en werk (Zaanstad en Amsterdam). Ik zit in beide gevallen precies in een "gat". Aangezien ik op beide plekken het overgrote deel van de dag ben kunnen ze mij dus niet de diensten leveren waarvoor ik betaal, pas vanaf dit moment wordt het pas interessant om een brief te schrijven. Ik heb ook al meerdere klachten ingediend via de website wat niets uitgehaald hebt. Ik ga dus even het antwoord afwachten en dan zie ik wel verder.

Nog even kort ontopic:
De verbinding valt nog steeds met enige regelmaat weg en komt ook weer terug om vervolgens weer weg te vallen, hier heb ik al de hele ochtend last van sinds 7uur in de omgeving van Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fopspeen
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-08-2023
Zijn daar nu nog steeds storigen?
Wij kunnen wederom niet bellen met vaste en mobiele telefonie. Met de vaste telefonie betreft het enkel buiten lijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-09 12:49
Meer mensen die vandaag ook nog problemen hadden? Vanaf vanmorgen geen dataverbinding, maar wel bereik. Pas net kwam mijn dataverbinding terug (na een telefoontje, toeval?).
Omgeving Eindhoven/Veldhoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het lijkt omgeving Gouda erg locatie afhankelijk, Goudse Poort heb ik geen tot weinig verbinding, Kort akkeren krijg ik opeens alle whatapp berichten binnen. Toch even terug gereden naar Goudse poort, 3/4 keer een 504 foutmelding.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1 2 3 Laatste