R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Mailtje van Vodafone om 12:04, 12:10 en 12:20:
Geachte klant,
In verband met een storing kunt u mogelijk problemen ondervinden met Data, VOV en andere diensten.
Vodafone betreurt het ongemak en stelt alles in het werk om de tijdsduur en de hinder zo veel mogelijk te beperken."
I intend to live forever. So far, so good.
Ze betreuren het zeer, Laat het gewoon een keer werken!hellbringer schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 12:24:
Storing is landelijk, zie ook http://www.allestoringen.nl/storing/vodafone
Geachte klant,
In verband met een storing kunt u mogelijk problemen ondervinden met Data, VOV en andere diensten.
Vodafone betreurt het ongemak en stelt alles in het werk om de tijdsduur en de hinder zo veel mogelijk te beperken."
lol, inderdaad.Cor453 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 12:25:
[...]
Ze betreuren het zeer, Laat het gewoon een keer werken!
Battle.net ID: Nirrilith#2845
Hier (Gemert) werkt data en GSM iig welhellbringer schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 12:24:
Storing is landelijk, zie ook http://www.allestoringen.nl/storing/vodafone
Geachte klant,
Nirrilith schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 12:31:
Cuijk, wel GSM, wel Data
[ Voor 15% gewijzigd door koeienvlekken op 21-08-2012 12:47 ]
Geen van beide voor mij. (Middelburg)koeienvlekken schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 12:46:
Middelburg/Vlissingen, wel gsm, geen data
[ Voor 8% gewijzigd door Jassy op 21-08-2012 12:53 ]
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Kratradio: Raveland TRX 69 - 6X9" Speakers // TA2024 Versterker (Modded) // hKS // 12v Loodgelaccu // Loodacculader AL 600 // USB/SD Mp3 Player
Momenteel kun je problemen ervaren bij het gebruik van mobiel internet. Dit probleem wordt onderzocht en zo snel mogelijk opgelost
Geachte klant,
De door ons gemelde verstoring met referentie xxx is verholpen.
De getroffen diensten zijn weer beschikbaar. Zojuist heeft u meerdere keren hetzelfde bericht ontvangen. Excuses voor het ongemak.
Mocht u onverhoopt toch nog hinder ondervinden na deze laatste melding, dan verzoeken wij u vriendelijk contact met ons op te nemen via het onderstaande telefoonnummer.
Misschien telefoon ff uit en aan zetten als je nog problemen hebt?
Stam + t
Geachte klant,
Ondanks eerdere afmelding lijkt probleem toch nog niet volledig opgelost.
Er komen nog steeds klachten binnen mbt dataverbindingen.
Onderzoek is dus nog in volle gang.
Vodafone betreurt het ongemak en stelt alles in het werk om de tijdsduur en de hinder zo veel mogelijk te beperken.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Wat ik mij afvraag is wat er precies nu 'mis' is gegaan en waarom het een impact heeft op *alle* mobiele systemen (Telefonie / Spraak / Data). Maar goed, nu ben ik dan ook niet geheel bekend met de opzet van de infra...
Een standaard GoTter ;)
_BladE2k_ schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:13:
Heh, net tijdens de pauze al weer mijn telefoon lopen aan/uit zetten en lopen klagen om de ontvangst (nogal slecht binnen het pand). Maar goed, het was dus niet mijn foon! Echter nog geen 3G / GPRS etc beschikbaar.
Wat ik mij afvraag is wat er precies nu 'mis' is gegaan en waarom het een impact heeft op *alle* mobiele systemen (Telefonie / Spraak / Data). Maar goed, nu ben ik dan ook niet geheel bekend met de opzet van de infra...
nieuws: Stroomstoring legt netwerk Vodafone deels platDe storing is op een van de netwerklocaties, vermoedelijk waar klantgegevens worden geverifieerd. Dat zou verklaren waarom de meldingen uit het hele land komen, waarbij de storing bij de groep klanten optreedt die bij die locatie zijn geregistreerd. Dat is niet afhankelijk van waar de beller zich bevindt.
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
GoT, You have to love it!
Vanochtend nog wel sms gehad dat het vanaf november duurder wordt qua bellen/internet, maar ja, als het toch plat ligt betaal ik niks
[ Voor 44% gewijzigd door Darkasantion op 21-08-2012 13:30 ]
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
[ Voor 17% gewijzigd door bAdmuTs op 21-08-2012 13:35 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Vaak bu'j te bang!
Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen
Valt wel op dat het nu al de zoveelste storing is dit jaar.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Velp, wel gsm, geen data(3g)stormblade32 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:56:
Arnhem geen internet wel telefoon.
Ook de brand heb ik geen last van gehad.
Gelukkig ben ik ook niet afhankelijk van dat apparaat.
Zolang Vodafone de problemen maar weer snel op lost ben ik tevreden.
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
> There is no Real Life, It's just Away From Keyboard! <
Klopt, wij zien hier inderdaad ook diverse GPRS/UMTS verbindingen weer online komenthunderlight schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:58:
zag zojuist berichtje voorbij komen dat de storingen zijn verholpen en de verbindingen langzaam weer tot stand kwamen
Omdat dit eerst niet bekend was en dit pas met een later (pers) bericht bekend is geworden.TripleQ schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:59:
Waarom roept iedereen hier zijn verblijf plaats op? Zoals in het nieuwsbericht te lezen is, heeft het daar niks mee te maken.
...De regering heeft besloten om de btw-tarieven te verhogen van 19% naar 21%. Omdat de btw-tarieven bij wet zijn geregeld, is Vodafone net als alle Nederlandse bedrijven verplicht om te voldoen aan deze verhoging en vanaf 1 oktober 2012 21% btw af te dragen. Dit betekent dat Vodafone het verschil in btw vanaf 1 oktober 2012 doorberekent in zijn tarieven voor de diensten en producten...
Lekker tactvol om dat nu te mailen...

56 => 512 => 768 => 1024 => 2048 => 2240 => 3072 => 6144 und so weiter
kreeg dezelfde melding in een sms.The.EMP3ROR schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:33:
Nou ik krijg alleen dit in m'n mail van ze:
...De regering heeft besloten om de btw-tarieven te verhogen van 19% naar 21%. Omdat de btw-tarieven bij wet zijn geregeld, is Vodafone net als alle Nederlandse bedrijven verplicht om te voldoen aan deze verhoging en vanaf 1 oktober 2012 21% btw af te dragen. Dit betekent dat Vodafone het verschil in btw vanaf 1 oktober 2012 doorberekent in zijn tarieven voor de diensten en producten...
Lekker tactvol om dat nu te mailen...
Vervelend man, ik hoop voor je dat je nog niet bereikbaar hoeft te zijn!m0nk schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:13:
Rijswijk, geen gsm en geen data. Heel irritant als je vriendin hoog zwanger is..
Zullen we weer allemaal gratis smsjes krijgen, die niemand gebruikt?
[ Voor 11% gewijzigd door Pinjataaa op 21-08-2012 14:37 ]
Ik heb de klantenservice gebeld en men moet nog een instelling resetten voor elke SIM apart..Lisadr schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:48:
Vodafone geeft in hun persbericht aan dat de storing van 11:30 tot rond 12.45 uur is geweest. Dat is echt onzin. Ik heb sinds 08:30 (misschien wel eerder) geen data!
Dat zou echt top zijn handmatig per simkaart een instelling resetten. 1/5 van de vodafone klanten zou last van de storing hebben. Dat is dan een slordige 900.000 simkaarten die met de hand gereset moet worden.Ik heb de klantenservice gebeld en men moet nog een instelling resetten voor elke SIM apart..

Je zult maar stagiair zijn bij VodaFoneMrvdB schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 15:03:
[...]
Dat zou echt top zijn handmatig per simkaart een instelling resetten. 1/5 van de vodafone klanten zou last van de storing hebben. Dat is dan een slordige 900.000 simkaarten die met de hand gereset moet worden.![]()

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Whahaha, leuk klusje om mee te beginnenCoach4All schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 15:05:
[...]
Je zult maar stagiair zijn bij VodaFone
https://untappd.com/user/OzzBier
900.0000 imei nummers handmatig in het systeem zetten om ze handmatig te kunnen resettenCoach4All schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 15:05:
[...]

Daardoor is ook meteen duidelijk waarom het Vodafone webcare team zo rustig is. Of zouden die vanuit thuis werken met een vodafone simkaartje die nu net even last heeft van een storingCoach4All schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 15:05:
[...]
En dan straks de verkeerde nummers knippen en plakkenLisadr schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 15:10:
[...]
900.0000 imei nummers handmatig in het systeem zetten om ze handmatig te kunnen resetten![]()

ben benieuwd hoelang hij online blijft voor het down gaat door overbelasting
> There is no Real Life, It's just Away From Keyboard! <
Even niets...
WAT??
Smartphone was weer ff een dumbphone geworden tot ik weer op een wifi netwerk kwam.
Downloads met Whatsapp nog niet
I intend to live forever. So far, so good.
https://untappd.com/user/OzzBier
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Yup dat heb ik ook, maar wel dus mail en whatsapprico_fxp schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 16:45:
Breda, hier nog steeds access denied op de VF proxy
Idd whatsapp werkt maar geen andere internet zaken zoals web browsing / fbHamburgerHenk schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 17:02:
[...]
Yup dat heb ik ook, maar wel dus mail en whatsapp
[ Voor 23% gewijzigd door rico_fxp op 21-08-2012 18:14 ]
Een hele rij microsoft certificeringen.
inerdaad, whatsapp werkt weer, maar browser en vele apps nog niet.
Er zal wel eenzelfde probleem zijn als met die brand van laatst. Mensen kunnen dus niet bij hun 'thuisserver' of hoe dat ding ook heet komen waardoor je niet (geheel) op het netwerk komt. Dat was toen ook ongeacht waar je je op de wereld bevond.RnB schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 18:31:
Kan ik ook last van deze storing hebben met het roamen in Gran Canaria? Sinds vanochtend doet mijn 3G hier niks, Safari geeft aan dat ie "could not activate data cellular".
Maar blijkbaar heeft Vodafone nog steeds geen geld voor een noodaggregaat... kom op dat een stroomstoring zo'n impact heeft. Bedrijf uit het jaar nul

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Ik denk dat je de HLR bedoeltBastien schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:58:
[...]
Er zal wel eenzelfde probleem zijn als met die brand van laatst. Mensen kunnen dus niet bij hun 'thuisserver' of hoe dat ding ook heet komen waardoor je niet (geheel) op het netwerk komt. Dat was toen ook ongeacht waar je je op de wereld bevond.
Maar blijkbaar heeft Vodafone nog steeds geen geld voor een noodaggregaat... kom op dat een stroomstoring zo'n impact heeft. Bedrijf uit het jaar nul
Maf dat er zoveel storingen zijn maar wat is het alternatief? KPN is schandalig duur (voor een simpel sim-only abonnementje met 100 belminuten, onbeperkt sms en ongeveer 150MB ben je 30 tot 40 euro per maand kwijt terwijl dit bij Vodafone via directsales voor 12 euro per maand kan, en dan krijg je nog meer MB's zelfs

Ik denk dat we meer concurrentie nodig hebben
[ Voor 20% gewijzigd door MensionXL op 21-08-2012 20:54 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Ik denk dat je bij KPN betaalt voor de kwaliteit. Ik heb vrienden met andere netwerken en die komen lang niet zo ver als ik met KPNMensionXL schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 20:50:
[...]
Ik denk dat je de HLR bedoelt
Maf dat er zoveel storingen zijn maar wat is het alternatief? KPN is schandalig duur (voor een simpel sim-only abonnementje met 100 belminuten, onbeperkt sms en ongeveer 150MB ben je 30 tot 40 euro per maand kwijt terwijl dit bij Vodafone via directsales voor 12 euro per maand kan, en dan krijg je nog meer MB's zelfs) en ik weet niet hoe blij je van T-Mobile wordt tegenwoordig. Vroeger vond ik het een prima provider maar toen was ik ook veel minder kritisch dan nu, elke sms die niet goed aankomt of dataverbinding die niet werkt is me al teveel, en dat heb ik echt letterlijk nooit bij Vodafone, behalve als er een storing is dus. Ook is het zo dat op de locaties waar ik kom ik overal bereik heb met Vodafone terwijl KPN en T-Mobile daar niet altijd bereik hebben (diep in m'n school, op afgelegen natuurgebiedjes, in afgelegen dorpen)...
Ik denk dat we meer concurrentie nodig hebben
Voor jou en alle andere mensen die enkel Whatsapp hebben. Zet de proxy uit in je APN settings van Vodafone Live/NL. Gewoon leeghalen en opslaan. Staat er standaard in maar levert niets dan ellende. Tenzij je fan bent van bepaalde Vodafone diensten (wat ik me niet kan voorstellen).bAdmuTs schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:34:
En nog steeds niks, wel whatsapp maar verder geen internet. Vodafone maakt er een sport van lijkt het wel.
[ Voor 3% gewijzigd door J0YR1D3R op 21-08-2012 22:05 ]