Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• francoski
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Ik weet niet of ik goed zit - maar kon geen beter forum vinden.

Sinds een aantal weken synchroniseert mijn Gmail app niet meer automatisch. Terwijl ik dit erg hard nodig heb. Hoe kan ik dit oplossen?

Al geprobeerd:
- Synchronisatie aan en uit zetten
- Account verwijderen en opnieuw toevoegen
- Telefoon opnieuw opgestart

Telefoon is een HTC Desire HD.
Ken ook iemand anders die op een Samsung exact dit zelfde probleem had.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:59

Fiber

Beaches are for storming.

Ik had dat vorige week ook. Ook van alles zitten klooien en zoeken, uiteindelijk account verwijderd. Weer opnieuw toevoegen duurde uren, etc.

En opeens deed hij het weer, geen idee wat de oorzaak en wat de oplossing nou was.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• jurgenr7
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Heb je nog genoeg schijfruimte?

Mijn HTC stopt met synchroniseren als de melding te weinig schijfruimte in mijn notifcatiebalk staat

• francoski
  • Niet online
Schijfruimte is in ieder geval niet het probleem.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:59

Fiber

Beaches are for storming.

Was bij mij ook geen schijfruimte probleem. Het was echt een probleem met het account zelf, de Play Store deed het ook niet meer, voor mijn gevoel zelfs niet eens per se op de telefoon zelf, maar op de Google servers.

Het was ook niet alleen een probleem met automatisch synchroniseren, handmatig synchroniseren werkte ook niet meer. Ik merkte het eigenlijk pas toen m'n Gmail het niet meer deed op de telefoon, en toen kwam ik er achter dat alle Google diensten dood waren, van twee accounts. Maar ik heb er maar één verwijderd en met veel moeite weer terug gezet. Opeens deden ze het allebei weer, maar ik weet niet zeker of dat kwam door het verwijderen en terug zetten. het kan ook toeval zijn.

[ Voor 53% gewijzigd door Fiber op 26-06-2012 15:09 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• francoski
  • Niet online
Alsof google hier meeleest.

M'n tweede gmail account verwijderd en opnieuw toegevoegd, en automatisch synchroniseren werkt weer. Ook voor het account dat ik niet heb verwijderd en opnieuw toegevoegd.

Nu kijken hoelang dat ie 't volhoudt.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:20

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Dit topic hoort thuis in het Android gedeelte, ik verplaats hem even daarheen. :)
Het probleem lijkt opgelost dus reageren is niet meer nodig.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-11 11:44
Dan ben ik dus niet het enige met het probleem heb al van alles geprobeerd.
Enige wat tijdelijk lijkt te werken is handamtig synchroniseren en dan werkt het weer voor een half uur max..
Mijn vermoeden is dat het is opgetreden vanaf het moment dat ik Google Drive heb geinstalleerd in mijn telefoon, zal hier later op de dag nog even naar kijken maar ik vermoed dat dat de boosdoener is.

Voor de rest heb ik geen problemen met syncs, echt puur alleen mail. Contacten, agenda etc gaat allemaal goed. Uit de Play Store downloaden en updaten ook.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Ik heb hetzelfde probleem. Sinds vorige week werkt de sync ook niet meer.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:13
Ik sluit me hierbij aan.

Het syncen verloopt moeizaam of gebeurt helemaal niet. Zo heb ik vandaag maar handmatig wel degelijk op een pc eerder gelezen e-mails op mijn HTC Legend verwijderd.

Ik heb m'n Legend nu sinds ruim 2 jaar in gebruik en ondervind periodiek dergelijke problemen. Na verloop van (korte/-re) tijd is het wel weer opgelost, maar nu lijkt het wat langer aan te houden.
janvanduschoten schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:34:
Dit topic hoort thuis in het Android gedeelte, ik verplaats hem even daarheen. :)
Het probleem lijkt opgelost dus reageren is niet meer nodig.
Waaruit wordt opgemaakt dat het probleem is opgelost? Ik ondervind het tegendeel.

[ Voor 30% gewijzigd door janvanduschoten op 26-06-2012 16:54 ]

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:13
Gebruik aub de edit knop

[ Voor 91% gewijzigd door janvanduschoten op 26-06-2012 16:54 ]

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:20

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Waaruit wordt opgemaakt dat het probleem is opgelost? Ik ondervind het tegendeel.
Met name het bericht van de topicstarter die aangaf dat Gmail weer automatisch synct :)

Ik begrijp dat er meer mensen zijn met dit probleem, probeer de oplossing van de topicstarter ook eens, wellicht dat het helpt.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-11 11:44
Zojuist hele telefoon maar weer opnieuw ingesteld, kon ook geen kwaad op zijn tijd.
Ik heb overigens maar 1 google account, dus ook op mijn telefoon.
Maar wat mij wel opvalt is dat ik tot nu toe alleen lees dat mensen met een HTC dit hebben? Heb zelf ook een HTC. Maar ken er ook genoeg die geen problemen met hun HTC en sync van gmail.
Pagina: 1