Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vraag over welke drivers ik moet installeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje. Ik heb Windows 7 geïnstalleerd op mijn nieuwe laptop en ik stuit tegen wat probleempjes aan. Mijn eerste probleem was dat ik geen internet meer had. Dit kwam omdat er geen drivers gevonden werden voor mijn netwerk adapter.

Toen ben ik opzoek gegaan naar drivers voor mijn laptop en heb er gelukkig eentje kunnen vinden die er voor zorgt dat mijn internet het weer doet.

Maar ik vraag me af of die driver wel de meest recente is. En ook of er meerdere drivers zijn die ik per se moet hebben. Ik hoop dat iemand van jullie mij daarbij kan helpen daar zou ik erg dankbaar voor zijn. :)

Mijn laptop is: Packard Bell EasyNote EN TS44HR Windows 7 64-bit

Alvast heel erg bedankt. :p

Groetjes,

Dave

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:23
Gewoon van de packard bell website? :?

http://www.packardbell.nl/pb/nl/NL/content/download

Even naar je model doorklikken en de hele meuk downloaden en installeren.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

Zoals Craven al aangeeft gewoon die van de Packard Bell site zelf. Alleen de grafische drivers zou ik los installeren van AMD of Nvidia.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

Topicstarter
Mja die site had ik ook al gevonden alleen er staat zoveel van hetzelfde in zoals:

Bluetooth Atheros Stuurprogramma voor Bluetooth for Windows 7 SP1 6.18.0624.0302 100.0 MB 2011/04/12
Bluetooth Atheros Stuurprogramma voor Bluetooth 7.02.0000.0055 104.4 MB 2011/10/14
Bluetooth Broadcom Stuurprogramma voor Bluetooth

Moet ik ze dan alle 3 downloaden of maar eentje? Sorry ik heb er zo weinig verstand van. :) In ieder geval bedankt voor het reageren allebei.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

Kijk eventjes naar de versienummers ;) ..

De bovenste is veelal de nieuwste, en die moet je dan ook installeren.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:43

Fiber

Beaches are for storming.

Draai eerst eens Microsoft Windows Update, die pikt de meeste drivers ook wel voor je op. Dan kun je als dat nodig is later altijd nog naar betere en/of recentere gaan zoeken.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Pagina: 1