Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Dell net binnen

Pagina: 1
Acties:
  • 608 views

Verwijderd

Topicstarter
Soderknetters! Net nieuwe Dell xps 17 binnen gekregen.....werkt het wireless niet!
Dell expert heeft mijn Dell overgenomen en die kreeg het ook niet aan de gang. :(
"tja meneer ik stuur wel een monteur, want ik denk dat de antenne kabels niet zijn vast geklikt op de wireless kaart" wat een sof zeg!
Intel centrino advanced kaart type 6230.
Ik ben benieuwd! |:(

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:41

Quad

Doof

Wat is het doel van dit topic?
Beetje karig, niet?

Als het is om je frustratie te uiten, ben je op de verkeerde plek bezig.

En bij de XPS17 kan je keurig bij de wlan kaartje komen, kan je zelf concluderen of de kabels zitten vast geklikt.
Zit het schuifje van de Wlan wel goed? FN toetscombinatie geprobeerd?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Jaapio_B
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:17
Netjes toch van Dell dat ze meteen een monteur langs willen sturen.

Het kan altijd gebeuren dat er iets niet goed is aangesloten of niet werkt bij levering. Ze hebben remote al gekeken of het een software issue is en of ze het op kunnen lossen. Dat is niet gelukt en nu sturen ze een monteur. Ze hadden ook kunnen zeggen stuur het apparaat maar op dan kijken we er hier na en zit je een paar dagen zonder.

Aan alles komt een eind.

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:29
Ik weet niet hoe lang je "moet" wachten, maar je kan zelf natuurlijk ook kijken of die kabeltjes vast zitten.
Ik zelf vind dit filmpje wel handig om te volgen:
YouTube: How to install a backlit keyboard on Dell XPS 17 L702X laptop

Op 5:05 zie je onder het keyboard boven in een kaartje zitten, dat is je wlan kaart.
Bij de 6230 moeten de zwarte en de witte kabeltjes zijn aangesloten.

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Dat is inderdaad wel een extreem makkelijk klusje. Verder van huis ben je als de antennekabels tussen de body en het scherm niet aangesloten zijn. Hoe je daar bij komt bij dat model weet ik niet exact.

• soheilmd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-11 19:49
Ik zou er zelf niet aan beginnen, want een ding darnaa zeker, als ze moelijk doen ben je de garantie kwijt..

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:41

Quad

Doof

soheilmd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:04:
Ik zou er zelf niet aan beginnen, want een ding darnaa zeker, als ze moelijk doen ben je de garantie kwijt..
Bij Dell totaal niet.
Althans dat zijn mijn ervaringen.

Ze helpen je zelfs via de telefoon om die dingen op en te maken, vind de actie van diegene die de TS aan de telefoon had ook niet echt goed, eerst kijken om uit te sluiten.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
garantie kwijt bij dell??
nee dat gebeurd echt niet, je mag ook vrij je: ram / hdd / optical, vervangen voor iets anders, zonder garantie kwijt te raken, en dell heeft als 1 van de weinig een eigen handleiding hoe je je notebook demonteerd denk ik?

dit zal vast allemaal keurig opgelost worden, ben ik zeker van!

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

• soheilmd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-11 19:49
Zo te zien moet ik meer dingen bij dell kopen

[ Voor 3% gewijzigd door soheilmd op 26-06-2012 16:18 ]

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:53
Ik zou hem niet open maken.
TS heeft een Consumenten Dell. Dat is een totaal ander soort dan een Zakelijke Dell.

Consumenten Dell's gaan vaak ook niet zo gemakkelijk open (zie de studio's).

Ik weet dat voor mijn Vostro demontage handleidingen te krijgen zijn. Ze komen zelfs niet de RAM/HDD/CPU vervangen, dat zijn User-Servicable parts. Er staat een lijst van user-serviceable parts bij de demontage handleiding.

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:09
Stomme vraag,maar is het schakelaartje niet om ?, of de FN combo ?.

Laat gewoon een Monteur komen en hang hem ondertussen aan de kabel en klaar :D

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-11 13:05

Bolletje

Moderator Harde Waren
Enige vorm van onderbouwing mist volledig en daarnaast heeft het topic zo geen bestaansrecht want kennelijk gaat het alleen maar om het bekritiseren van Dell als bedrijf zijnde.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.