Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 464346

Topicstarter
Hallo tweakers ;)
Ik sta op het punt om de galaxy nexus te bestellen via studentmobiel.nl
Maar na enkele reviews gelezen te hebben heb ik een aantal klachten
opgemerkt over de afkomst van het toestel een importtoestel van duitsland
bijvoorbeeld.
Is dit erg, kan ik nu bv minder met mijn telefoon of maakt dit eigenlijk niet echt iets uit?
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:38

iChaos

It's Lupus.

Als hij unbranded is zal het niks uitmaken, zover ik weet worden de Nexus toestellen alleen in WorldWide Editions uitgeleverd. Als je hem gaat rooten maakt het al helemaal niks uit, want dan installeer je sowieso een versie die van broncode gebouwd is met alle talen erin.

Als je niet van plan bent te rooten kan je er misschien nog wat naslagwerk op doen, want ik weet niet zeker of alle talen er altijd in zitten, en kijk dan of het om een yakju versie gaat, want de andere versies krijgen hun updates via Samsung en dan kan het langer duren eer de OTA updates bij je aankomen.

M.a.w.: als je root, is het enige dat er toe doet dat hij unbranded is, als je niet gaat rooten moet je letten op welke talen er in zitten, en of het een yakju versie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 464346

Topicstarter
Om de scherpste acties te kunnen aanbieden wordt er wereldwijd ingekocht bij de beste leveranciers. Het kan daarom voorkomen dat er door de fabrikant geen Nederlandstalige handleiding is toegevoegd bij het toestel. Uiteraard zijn deze GSM toestellen wel goedgekeurd voor de Nederlandse markt en in te stellen voor gebruik in de Nederlandse taal.

De taal is dus al geen probleem :)