Toon posts:

Xbox 360 HDD vervangen.

Pagina: 1
Acties:
  • 262 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo lieve mensen! :)

Ik vroeg mij even af. een XBOX 360 4Gb kost je nu ongeveer €160. en een 200GB versie kost je 20-30 euro meer.

Nou zag ik net iemand bezig in een mod ervan, en vraag me af, die HDD is natuurlijk gewoon SATA.

Laat ik nou zeggen, ik koop een 4Gb versie en bouw er een 200gb sata in, welke ik nog heb liggen. gaat dat werken? of gaat ie dan stijgeren en bokken?

Waar staat de XBOX aansturing en OS eigenlijk, ook op die HDD?

Ik ben heel benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Nu online

LDVC

Let's get it over with

Volgens mij mag dat niet van Microsoft, dus loopt het risico dat je XBOX op den duur geweerd wordt van XBOX Live

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hm, dat is wel zonde, had me wel een leuke geleken, maar achteraf had ik het ook kunnen weten.

Hoe groot schat je de kans dat ze hierachter komen, en me weren van Xbox live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Laat die laatste vraag maar zitten trouwen :`) vind ik een stomme vraag :P ik google wel! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09-10 19:13

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:29:
Hm, dat is wel zonde, had me wel een leuke geleken, maar achteraf had ik het ook kunnen weten.

Hoe groot schat je de kans dat ze hierachter komen, en me weren van Xbox live?
IIRC wordt je vrij snel geflagged als je online gaat. Eens in de zoveel tijd zwaait er iemand bij MS de banhammer en wordt iedereen die geflagged is gebanned. Vaak rond grote releases.

Tevens zal 200GB nooit werken aangezien MS enkel de volgende formaten geleverd heeft 20GB, 60GB, 120Gb, 250gb en 320GB

Aangezien je een firmware van een echte Xbox schijf moet gebruiken kun je dus nooit die 200GB benutten omdat daarvoor simpelweg geen firmware voor bestaat.
In dat opzicht heeft Sony het beter geregeld omdat je daar echt zelf kunt bepalen wat je erin drukt.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou, dat is in ieder geval lekker duidelijk :) dat ga ik dus maar niet riskeren :)

Bedankt allebei voor jullie posts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Nou staat hierover in de diverse 360 topics veel info over, dus deze kan ook dicht
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.