Ik heb nu al bijna twee jaar mijn elitebook 8540w gekocht via de TU Delft.
Ik heb nu alleen al een tijd problemen dat mijn CPU uit het niets naar de 100% gaat of iig veel hoger dan normaal gebruik, zonder dat ik zware dingen draai. Vervolgens gaat de CPU weer terug naar normaal na 10 minuten ofzo. Maar als ik de laptop op mijn voeding aan heb gesloten en hij gaat raar doen. En ik haal vervolgens de voeding eruit dan gaat de CPU weer terug naar normaal gebruik. Gisteren ook voor het eerst gehad dat de CPU omhoog ging bij gebruik op accu. Ik kan wel Crysis 2 spelen zonder problemen, ik heb alleen dat bij de filmpjes het geluid heel erg stottert.
HP weet zelf ook niet wat het probleem is.
Dit is wat ze tot nog toe gedaan hebben:
Alle windows en HP updates gedaan.
Alle hp programmas gedraaid om fouten op te sporen, niks gevonden
Memtest gedraaid, niks gevonden
Ik heb al een nieuwe oplader gehad, dit had geen effect.
Nieuwe MOBO en CPU, dit heeft ook geen effect gehad.
Iemand nog enig idee wat het probleem kan zijn en hoe het verholpen kan worden?

Laptop specs:
CPU: I7-720QM
GPU: Nvidia quadro fx 880M
Ram: 4 Gb
Hdd: 320 Gb
Ik heb nu alleen al een tijd problemen dat mijn CPU uit het niets naar de 100% gaat of iig veel hoger dan normaal gebruik, zonder dat ik zware dingen draai. Vervolgens gaat de CPU weer terug naar normaal na 10 minuten ofzo. Maar als ik de laptop op mijn voeding aan heb gesloten en hij gaat raar doen. En ik haal vervolgens de voeding eruit dan gaat de CPU weer terug naar normaal gebruik. Gisteren ook voor het eerst gehad dat de CPU omhoog ging bij gebruik op accu. Ik kan wel Crysis 2 spelen zonder problemen, ik heb alleen dat bij de filmpjes het geluid heel erg stottert.
HP weet zelf ook niet wat het probleem is.
Dit is wat ze tot nog toe gedaan hebben:
Alle windows en HP updates gedaan.
Alle hp programmas gedraaid om fouten op te sporen, niks gevonden
Memtest gedraaid, niks gevonden
Ik heb al een nieuwe oplader gehad, dit had geen effect.
Nieuwe MOBO en CPU, dit heeft ook geen effect gehad.
Iemand nog enig idee wat het probleem kan zijn en hoe het verholpen kan worden?

Laptop specs:
CPU: I7-720QM
GPU: Nvidia quadro fx 880M
Ram: 4 Gb
Hdd: 320 Gb
[ Voor 14% gewijzigd door operationflash op 26-06-2012 11:04 . Reden: Extra info toevoegen ]