Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-10 09:23

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Topicstarter
Hallo,

Na uitgebreid te hebben gezocht en vergeleken kom ik uiteindelijk op drie tv's uit voor mijn leuke studentenkamertje. Ze zeggen altijd dat de laatste loodjes het zwaarste wegen, nou, dat doen ze ook.

Ik kan de knoop maar niet doorhakken :'(

Het gaat om;
pricewatch: Panasonic Viera TX-L32E5
pricewatch: Philips 32PFL4007H
pricewatch: Sharp LC32LE630

Het zijn allemaal tv's die aan mijn voorwaarden voldoen;
- Full HD
- 32" (groter past niet, dus begin niet over ga groter! Daarbij groot zat :P )
- Minimaal 100Hz (niet softwarematig opgepompt ofzo)
- LED
- Geen 3D
- VGA / HDMI voor PC in =)
- Budget max 400

Kunnen jullie mij adviseren? Ik kan namelijk echt niet kiezen 8)7

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:58
De Philips is volgens mij het nieuwste model en heeft eigenlijk de beste specificaties.

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:57

mr.paaJ

generatie cmd+z

De Sharp ís eigenlijk een Philips, de PFL6606 van vorig jaar, maar dan in iets andere vorm en zwart. Dat model werd door Philips op 400Hz gepromoot.
Het is daarmee ook de enige 'echte' 100Hz TV in deze lijst die techniek aan boord heeft om bewegend beeld vloeiender en scherper te maken. Erg mooi scherm erin ook.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• Mu.siQ

Mu.siQ

Topicstarter
Termi schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:42:
De Philips is volgens mij het nieuwste model en heeft eigenlijk de beste specificaties.
Volgens mij helpt mij niet, dat volgens mij spookt nou juist door mijn hoofd, haha :9
mr.paaJ schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:27:
De Sharp ís eigenlijk een Philips, de PFL6606 van vorig jaar, maar dan in iets andere vorm en zwart. Dat model werd door Philips op 400Hz gepromoot.
Het is daarmee ook de enige 'echte' 100Hz TV in deze lijst die techniek aan boord heeft om bewegend beeld vloeiender en scherper te maken. Erg mooi scherm erin ook.
Dus jij zou voor de Sharp gaan? Heb 'm gezien in de MM en moet zeggen dat het erg lekker uit zag! Goed contrast en goed scherm maar het verschil met de rest is zo klein / niet :P En die 'echte' 100Hz merk je echt wel, dus dat is sowieso een pre! _/-\o_
+1 voor de Sharp in ieder geval
*edit* ligt potverdrie plattetv.nl er uit :(
*edit2* huh wtf als ik via de pricewatch doorlink blijkt de tv toch opeens 439 te zijn. Dat was niet 't plan :?

*edit 3* MAJOR;
Oke dit is raar;
pricewatch: Sharp LC32LE630
pricewatch: Sharp LC32LE630E

Maar wat is het verschil??????

[ Voor 17% gewijzigd door Mu.siQ op 26-06-2012 12:14 ]

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-11 12:24

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Volgens mij is dat er niet. Als je bij de LC32LE630 op een paar webshops klikt staat er bij de meesten toch weer een E achter.

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Topicstarter
Ja inderdaad kom ik nu ook achter. De prijs is alleen wel wat hoger...dat is wel jammer. Enfin, het wordt m toch maar!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-11 08:17
Wat is een 'echte' 100Hz TV? Dat is toch altijd softwarematig opgepompt? Bijna alle beeldbronnen zijn 24Hz, 50Hz of 60Hz, dus 100Hz is toch altijd een softwarematig iets? En waarom is dat een eis? Meestal wil je 100Hz of 200Hz TV's om een vloeiender beeld te geven, maar dat is per definitie een softwarematig iets.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• Mu.siQ

Mu.siQ

Topicstarter
Luuk1983 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:58:
Wat is een 'echte' 100Hz TV? Dat is toch altijd softwarematig opgepompt? Bijna alle beeldbronnen zijn 24Hz, 50Hz of 60Hz, dus 100Hz is toch altijd een softwarematig iets? En waarom is dat een eis? Meestal wil je 100Hz of 200Hz TV's om een vloeiender beeld te geven, maar dat is per definitie een softwarematig iets.
Je hebt in zoverre wel gelijk. Wat ik denk ik bedoel is dat de tv zichzelf 100 maal per seconde ververst, zonder dat daar software aan te pas hoeft te komen.

Eigenlijk is dat ook al fout, want de software zorgt voor de verversing. Ik loop wat vast 8)7 Nja, er is in ieder geval geen EXTRA software nodig voor de extra verversing en dat kun je toch wel zien met scherpte bijvoorbeeld (wel in de Mediamarkt in ieder geval)

Qua bron heb je wel gelijk overigens. Als de bron maar 60Hz is dan wordt dit sowieso niet veranderd.

Pagina: 1