Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mothyl
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-05 21:54
Hallo allemaal,

Ik heb al een tijdje een tablet met android, maar sinds kort zou ik ook een mobieltje willen hebben met android. Het enige wat hij moet kunnen is internetten over wifi, om bijvoorbeeld te chatten via whatsapp en viber (kan niet op een tablet :-( ) en hij moet minimaal zo'n 8 GB hebben. Ik wil er namelijk ook spotify op draaien (en de nummers wil ik downloaden). Het mobieltje hoeft echt alleen dit aan te kunnen (gamen en zwaardere dingen hoeft hij dus niet te kunnen) en hij moet goedkoop zijn. Dus, als het kan, onder de 200 euro.

Het liefst heb ik geen abbonoment, maar als dit ergens momenteel het mobieltje goedkoper maakt dan los prijs kan dat natuurlijk wel.

Alvast bedankt,
Timothy

Ps. Zelf gebruik ik momenteel de Transformer Prime op alle dingen op te doen dus vandaar dat het mobieltje ongeveer niks hoeft te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mothyl
  • Laatst online: 23-05 21:54
Ja, daar heb ik vanmiddag zitten te zoeken, maar daar krijg ik als goedkoopste mobiel een mobieltje voor 180 ookal als ik dan op kijkshop kijk zie ik stuk goedkopere android mobieltjes. Maar er zijn tal van dat soort pagina's waar goedkopere mobieltjes staan en ik weet niet welke wel en niet goed is en welke nou het goedkoopste is.

(Iemand ervaring met dit soort mobieltjes?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:20

StrongArmLance

Endless flow

Samsung heeft cheap-ass phones die aan wifi en whatsapp en de occasional game voldoen

Android 2.1

pricewatch: Samsung Galaxy Apollo i5800 Zwart

Android 2.2

pricewatch: Samsung Galaxy Mini S5570 Grijs

Android 2.3

pricewatch: Samsung Galaxy Pocket S5300 Zwart

pricewatch: Samsung Galaxy Y S5360 Grijs

pricewatch: Samsung Galaxy Gio S5660 Zilver

pricewatch: Samsung Galaxy Ace S5830i Zwart

Op prijs.
Kijk wel even naar de schermgrote, die verschilt enorm.

In de pricewatch staat overigens gewoon een filter op prijs en op os.

[ Voor 3% gewijzigd door StrongArmLance op 27-06-2012 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Bovengenoemde toestellen zijn mijns inziens wel heel beperkt, met name de schermen zijn ruk. Ik zou toch minimaal een resolutie van 800x480 nemen.

Een aantal suggesties onder 200 euro:
Alcatel OT-995 (mijn favoriet onder 200), Het komende weekend 179,95 bij de AH Garage Sale.
Motorola Defy + (ruggedized, water en stofdicht)
Sony Xperia Ray als je van een kleiner toestel houdt, 169,95 met Hi Prepaid

Dit zijn mijns inziens goede toestellen waar je echt waar voor je geld krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 432761

de Xperia U kost in belgië €199 in de gewone winkels, voor zoveel geld heb je al een dual-core smartphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
Anoniem: 432761 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:03:
de Xperia U kost in belgië €199 in de gewone winkels, voor zoveel geld heb je al een dual-core smartphone
Ik heb niet in Belgie gekeken, maar dan zeker een hele interessante optie. Hoewel ik me niet teveel blind zou staren op het aantal cores. Ik had heel graag een One X gehad met de dualcore Snapdragon S4 in plaats van de Quadcore Tegra 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
moet hij per sé nieuw zijn? voor een heel klein beetje meer heb je een Galaxy S2 of een HTC Sensation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom
  • Laatst online: 21-11-2024

electrom

Sapiens ars vivendi

Ik zou voor de HTC Desire C gaan! Hij is geen krachtpatser maar dat was toch niet nodig voor jou. Hij heeft wel ICS en Sense 4!

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Check ook deze link eens

imo de 4 meest logische keuzes voor je budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
418O2 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:04:
Check ook deze link eens

imo de 4 meest logische keuzes voor je budget.
Dan zou ik toch de voorkeur geven aan de Alcatel OT-995, dit weekend 179 euro bij AH in de garagesale.
Als je van een klein scherm houdt inderdaad de Xperia Ray, 169,95 met Hi prepaid en naar ik van anderen gehoord heb simlockvrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteroiD
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:19
Ik heb de Sony Xperia U gekocht als vervanger van mijn Samsung i5800.

Heb er €199 voor betaald (in België), en ik ben erg tevreden van de telefoon. Hij is lekker snel, de batterij gaat ook vrij lang mee (als je wat moeite doet om wifi e.d. af te zetten als je het niet nodig hebt). Enige nadeel is de beperkte opslag: 8GB (die je ook niet kan uitbreiden) waarvan 4GB voor eigen files. Zelf heb ik daar geen last van, want ik zet helemaal niet veel muziek op mijn telefoon, maar voor jou kan dat wel een deal-breaker worden.
Pagina: 1